Sunday, October 4, 2009

fake !!!!!

pagi2 nie aku termatla sgt2 geram...xtau nak ckp cne...tersedar pkl 4am kejutan dari rum8ku berborak...lagipon mmg bajet nk bgn pkl 4am tuk study...tp seperti biase bgn2 terus on9 je dulu...bukak la fb kan...smbil layan lagu bla bla bla....wargh !!!! geram mcm mengong....xpayah nak fake depan aku la weyh....kalo da xsuker aku wat care x suker aku...kenape perlu nak wat bnde yg aku x suke depan mate aku....kenape perlu nak menyakitkan hati aku dah tentu2 bnde alah tu aku ley tgk..ley cek...ley nmpk...ley tahu...aku mmg da x suke...plizzz laaa.aku bkn nak control...kenape aku ley control diri aku elak wat bende2 yang memusykil kan...hey plizzz laaaa...aku kalo betul2 single tu aku mmg betul2 single...and aku x melayan pon mane2 laki yg xperlu dlm idop aku n yg 'sir mark' k...mmg care aku mcm tu...betul gak kate2 kwn2 aku..aku ptt ikut...mmg patut pon xpayah...kenape aku nak buang mase....kenape3 ???? kenape aku bodoh sgt....sumpah aku dah x larat cnie...selalu dipermainkan...kalo dah flirt kat sum1 ckp e...jgn nk men kan perasaan aku...hey ntah la mebi aku jer g over sgt....tp pendek kate aku mmg x suke ko wat cmtu...ak xsukeko relate pape ng dia...sedangkan aku mmg x pernah nak relate ng sape2 pon yg paling penting aku x de kne mengene ng 'EX' aku..kalo dah kne dump tu sedar2 diri la sket...xyah la ko nk terhegeh kat dia...dia pon xpernah nak wish ko pape kannn...and xtau la korg belakang2 aku korg berbaikk...aku mmg dah agak pon bnde tu...and skunk cm dah terbukti laaah kan...ok wutever pon tenkz la sgt2 yerk cz wat aku canieeee....cmfm kalo ko bce bnde nie...ko akan marah aku kannnnn....yer diri aku ni mmg salu dipersalahkan jerr....so what daaaa...g mampusssss......

0 kritikkan:

Post a Comment