Tuesday, March 2, 2010

'ABANG ASKAR ???'


Little Big Soldier

gaye abg skar...carelaa...bluekkk :P

rini seawal bgn pagi aku menyiapkan proposal sambil memikirkan mau letak theme ape...hahahah...sambil dibantu oleh anem...well done anem dea ko sgt bernas tp xsangke taste kte 2 sgt berbeza rupenye...hahaha...tp seronok berym ng ko pagi td...sorryla kaco ko study weyh...sudah itu aku pon dok bz wat itu ini..sedar2 da pkl 1230 ape ag mandi laa....then wat maggie sambil lyn cte korea....'god of study'...abes situ aku sambung plak g zohor...then dok bz wat itu ini sedar2 da 230...n siap2 mau ke library foyer ade discusion...sambil jln bru terhingat rupenye meeting aku di fom cafe...aduyai mau berpeluh aku berjln panas2 hari nie....then samapi di fom cafe...ddk borak ng bobo...1st question darinye...hahaha....amacam 'abang askar ???' fuh mengancam minda guwe...abes discussion dpt msg dari alan...ajak teman lunch ng dia...then aku pergi bertiga kebetulan shaa pon ade skali...ktorg gerak mkn di terminal...setibenye di terminal kami mkn2 and topic hagat kami adalah again n again 'abang askar' alan pon byk plak bertnye itu ini n ske tmbh itu ini...then mau ke parking kami lihat satu drama dari student CUCMS...ala2 medik cinta la kan...fuh syahdu glr drama dorg...skodeng dari tingkap weyh...hahahha...cooool....then ktorg bergerak ke old town mau book futsal...full la plak...yg ade juz 7-8pm...then gerak ke shell book kat sne plak...naseb ade 12-1am...then otw blk alan ng shaa ntah hape mereka borak kan...then tbe2 kte mau tgk wyg kan...then aku ng xreadynye pki cmtu2 je...ng xbwa beg bagai...then trs ke alamanda...otw selisih ng bus TUDM...wah abg askar lagi... smpi almnda trus beli tiket yg movee tym tu...yg ade little big soldier...b4 masuk beli ape yg ptt pop corn coke n corn in cup....msk je wyg starting da mcm tempat2 perang kan...cett...apakah ini...askar lagikah ??? seyes aku xpasan td tajuk dia ade 'soldier'...hahaha lawak je so ley x aku conclude kan disini...hari ini theme yg aku cari seawal pagi aku sudah dapat...ley x aku label kan...'abang askar' glr gahhh lagi mengancam kan... :P

0 kritikkan:

Post a Comment