Sunday, January 24, 2010

aku ada dia !

jz want to update....
streess yg melampau...
xtau mau luahkan kat sape....
prob dtg yg bertalu2....
kenape mesti jadi kat aku....
prob itu prob ini dtg dlm satu mase !
demit bnde yg same yg aku kne face every sem every tym...
cm ne aku nak solve kan prob yg sgt terok nie ???

kenape aku jadi smlm...
kenape mengape perlukah ????
yg penting itu bkn aku...
aku jadi semakin terok skunk ni weyh...
sengal gle mengong glr...budus !!!!
perlu ker aku bersusah payah...
perlu ker aku memikirkan sgt...
if aku abaikan bnde akan jadi ag terok
dia akan melampau akan menipu n terus menipu
perlukah aku trust aje n biar kan je
jz follow da flow...
bnde same yg jadi kat aku n aku still saba....
aku kah itu ???
serabut sgt !!!!
pening sgt !!!!
tension sgt !!!
stress sgt !!!
sdey sgt !!!
aku nak lari dari sume nie...
tapi mcm mane ????
seyes pas ni aku akan jadi bkn aku...
cz aku ada dia... :(

0 kritikkan:

Post a Comment