Friday, October 8, 2010

RIANG RIA SYAWAL DI KOC KTM

TIME : 1030am - 330pm
VENUE : kl sentral - tanjung malim
DATE : 7th October 2010

saje dsbbkan xde aktivit hari ni and dsbbkn kebuhsaanan sje nak folo aktiviti ayah...ayah salu gak join ktm ni da mcm2 tmpt and program pon ayh join ktm punye prog dlm koc nie..g singapore la kelantan ipoh...rasa cm best la...last tym ayah siap smyg terawikh dlm train sahur and mcm2 ag la...siap masuk paper bagai masuk tv bagai.so ade peluang ni aku rase cm nk folo sgt2...nak rase feel dia cmne kan...haha..tp syg aku xde geng so xpe layan kan je g sensorg pn xpe...pas ni baru ajak kwn2 lak join bnde2 cni...hehe..
actualy ni prog riang ria syawal...lebih kurang cm sambutan hari raya dlm koc tren la...gabungan antara ktm berhad dgn wartawan2 and travel agency...so lebih kurg 3 koc dorg sewa tuk wat prog nie...standard 1030 bergerak je ade bacaan doa and ucapan dato hape ntah aku x hengat...then ditrskan dgn karoke lagu2 raya...then sambil2 tu ade jamuan...mmg makanan dia terbayek glr la aku ckp...mmg terangakt la...sentiasa saje ade mknana...non stop la dorg hidang kan mknan...kje aku dlm tu asyik mkn je sbb xde mmber kan..kalo x aku da conquer da mic tu tuk nyanyi2kan...lalala....lebih kurg 5jam gak la aku dok dlm tren je...ok sgt menarek and have fun if kte dt g geng2 je kan...
actually dlm tu kte ley gak wat event2 len...aku siap da hamek brochure dia...if kte nk wt wed ke,reunion,bday party, and pape je ley wat dlm tu..ikutla destinasi mne kte nak pergi..utara selatan and pantai timur...selen tu ktm ade gak wat homestay bagai...so mmg menarek la kalo bday aku dpt di celeb kat dlm tren nie kan...mmg sgt have fun weyh ! btw tgkla pic2 mknaan yg dpt aku amek spnjg perjlnan aku dri kl sentral to tanjung malim !

standard hari raya
hidangan nasi impit,kuah kacang.rendang ayam,lemang


mereka2 sdg berkaroke tyme nie
dsbbkn aku x de geng so buhsan lyn la sensorg !


setibanya di Tanjung Malim
berehat sekejap 20 minit


ade sessi interview rtm ng sape2 ntah yg folo skali


sambil mereka berehat diluar
aku da msk sbb sate da dihidangkan
ape ag aku dok mkn sate pnh 1 pinggan


after dat ade nasi beriani bagai tuk lunch
tp dsbbkn kekenyangan aku amek
bubur sagu gula melaka


air bandung menjadi pujaan aku spnjg perjalanan


my fav food
aku sgt suke mkn buah
mkn buah sambil dgr dorg berkaroke


last hidangan b4 turun
capati + kari kambing
sgt layan tp dah kenyang tym tu
kenyang2 pn aku dpt abes kan 2 capati :)

~ da end ~

0 kritikkan:

Post a Comment