Wednesday, September 9, 2009

berbuke pose smbil lepak










first week puase byk menghabiskan mase pergi ke bazar ramadhan di putrajaya bersame rakan2 di cyber..then berbuke puase di depan masjid putrajaya...cm biase port kami menghadap bedera kedah...sgt seronok cz berbuke ramai2 n ke bazar ramai2...after buke borak2 jap smbil merelax kan perut...then ke masjid besi (masjid tunku mizan) xtau la betul ke xejaan aku tp phm2 sudey...utk smyg maghrib isya and terus terawikh disne...then after terawikh sempat menjamah moreh...huhu sekali lagi betul ke ejaan ku...then pulang la ke kebilik idaman ku...then efan yg baru mmbeli sony dslr baru mnunjukkan la skill pic yg dia amek di flickr nye...huhu ley thn hebat gak efan ni berphotoshoot...then tbe2 efan mengajak ke putrajaya tuk bergmbr di sne...smbil menunggu mmbuat aktiviti len @ bersahur...tym tgh tuggu efan seperti biase di zebra cross...tbe2 muncul la keta joe BFC 7679 glr r first tym aku nek keta org berlumbe2 nie...hahahah kecut perut weyh....tudung aku habis hancur lunyai....tp seronok....best gak lepak ng joe yg sgt sporting ble bergmbr...so lihatla hasil2 pic yg diambil oleh en.estaffan...well done efan...gud job...watla camera kamu tu tuk cari mkn..untung2 da kaye ley blnje aku mkn...ngeh3 !!!! jgn mrh yer ida... :P (so next sape ag rkn2 ku yg mau beli dslr jgn lupe pggl aku tuk jd model free yg x diiktiraf...lalalalal :P)

0 kritikkan:

Post a Comment