Tuesday, January 3, 2012

2012

hello 2012..diz is my 1st post on 2012..nothing much to say..jz hopefully diz year 2012 make me happy and happy..hope azam yg berterusan akan dikekalkan akan diusahakan smpi dapat..then hope 2012 adalah thn utk aku erjimat cermat mahu simpan duit menggunung...no more social life...hahha...konon2nye mau habeskan mase di tempat kerja dan dirumah...selebihnye mencari rezeki smpi lebam dan mencari ilmu sehingga ke negeri cina..hidup ini adalah berterusan utk belajar..so aku akan belajar selagi mampu dan aku akan berusaha tuk majukan diri aku sendiri and selebihnye aku akan buat parents and family aku happy and proud to me...lalalala...no more titik2 hitam..hahaha...so sng cte past is past..and mmg kali ni tutup buku habis2an..and buka buku baru and mulakan sume dgn baru...yeyeaahhh !!! hopefully 2012 full of colouring year in my life...hopefully sgt ape yg dihajati ape yg didoakan akan tercapai dan termakbul..aku berusaha sekeras2nye dan selebihnye aku berserah pada ilahi...aminnn :)

0 kritikkan:

Post a Comment