Thursday, January 12, 2012

1st weekend 2012

TIME : 7am - 930am
DATE : 7th JAN 2012
VENUE : Taman Layang - Layang Kepong

after di planning sesame rakan sekerja selama seminggu akhirnye boleh dikatekan sukses la planning kami tuk walking jogging stalking searching eating and celebrating...hehehe..ape yg best tuk 1st event 1st activity ours in 2012 ni adalh kami beramai2 dpt celebrate bday kak hanim yg dtg pd 9th jan...hehehehe...so kbtln bday girl pon free and dpt join so mmg terbayek la kami dpt meraikan sme2...bday girl mmg x expect kami mahu meraikan hari kebesaranyer hari tu mmg terserlah wajah terkejut la tym ktorg rmi menyanyikan lagu HB and smbil kuar kn cake...hahaha..again n again nk tau lebih lanjut sila layari fb sye disitu lbey byk pic n vid sye sudah upload...hehehehe

so seawal jam 7am aku sudah tiba di dahlia umm tuk pick up dia and others juga otw ke tempat g kami hendak tuju...hahaha aku adalah kereta pertama yg smpi tp parking agak penuh mmg rmi glr org...and kemudian dituruti oleh kereta kak siti kak wati and then abg zul antr kak ina then kak kem plak dri tmn medan and last kereta bday girl plak smpi dan ditemani oleh k.lin n su...so aku dan kak wati bergegas pergi cari port tuk celeb bday..trpkse cleeb awal cz tkt ade yg nk blk awl...so kami sempat la menyetup segala bagai ng hidangan mee kak wati sandwich kak siti nugget kak kem...hehehehe and cake ditaja oleh kak ina....and lupa tajaan air twister from bday girl yg smngt glr mmg nak bawa...hehehe..tq bday girl !!!!

setelah celeb bagai sempat mensearching mencari jodah kami...kami terus smpn food dlm kereta and terus meneruskan niat kami tuk jogging...hahahaha....huhuu bkn nk kate hape mmg besar glr taman tasik ni bai...oleh sbb kami celeb dlu so matahri da nek so mmg panas glr so cm xlarat nk trs kan perjuangan tuk 2,3 round...so nx tym kalo nk dtg sni mmg kau suggest kan dtg seawal pagi b4 nek matahari mmg masyuk...so setelah abes jog 1 round aku pon ready nak blk... and then nx mereka yg dibelakang aku xdpt kesan...hehehehe...

rupa2nye abea jog tuk dorg berppicnic for 2nd tym kat area2 situ gak cz vicky kwn ofis ktorg plak yg bru smpi..aku n kak siti je yg gerak blk awal...hehehehe...so finally bermulanya thn baru ng aktiviti yg sehat aktiviti yg best dan sgt have fun even sgt sekejap aku spent tym ng mereak...hopefully azam kte beramai2 mau jog di seluruh taman tasik yg ade akan tercapai yerk..cz bnde ni sgt aku mnt..selen hv fun yg saving jimat ni juga adalah salah 1 aktiviti sehat dan saranan negara gak 100000 langkah sehari.... :)







~da end~

0 kritikkan:

Post a Comment