Thursday, January 12, 2012

again & again glory2 MU

8th Jan 2012 : tonyte mu vs mc perlawanan yg dinanti2kan and sgt mendebarkan..setelah debaran smlm dpt jwpn nye kemengan berpihak pd n9 hopefully tonyte tidak mendukacitakan tidak mahu mndgr melihat mu kalah kali ketiga berturut2...ouh tidak cukup la ng kklhn dua kali berturut sblm nie...hahahahha...somtonyte aku berman united tidak len tidak bkn wif my bff rasydan...krekan dia ni jela peneman setia aku kre kwn laki yg kerap aku tgk bola sme even ktorg ni jrg2 la jmpe kan..yelah mane x nye sorg kutub selatan and sorg kutb tgh..haha ape kau ngarot nila...sng cte dia dok kje kat jb aku kt kd...mmg ssh glr nak hangout kan...so ble ade mse je mmg akan gnekan sebaik2nye laa...so kbtulan mlm ni dia dtg kl cz ade hal yg perlu disetlekan esk di kl...so sharp 830 ktorg jmpe and rush trs ke bangi yg terhampir tuk tgk bola...hahah...ngam2 je smpi kt mamak bangi hasan cafe tu mmg bru nak start..nseb ade seat even penuh je mmg rmi glr org...so mmg beruda bersatu jela kali ni ng dannn...haah aku yg cm sehat x sehat byk diam jela mlm ni....so mmg byk focus pd game...hahaha...mmg terbayek 1st half mu mebelasha mc ng 0-3...mmg harapan en.dan 1-6 katemyer....hahahahha...nak2 ble mc sape yer name dia kne red card 1st half kan...tp apekan daya smpi wisel penamat mmg mng berpihak kpd mu ng 2-3 tp syg 2nd half mu cm xbyk attack biarla mc ng 10 player pon..tp wut to do mmg smpi situ je tp pape pon mu ttp di hati n ttp hebat pd ndgn aku mlm tu....mmg terbayek je..so glory2 man united mmg tmrw g kje ng banggenye la cz sabtu ahad dua team fav aku mng...hehehhehehehheh...ouh yeah :)

0 kritikkan:

Post a Comment