Tuesday, January 10, 2012

bergulam mee

TIME : 830pm-1015pm
DATE : 4th JAN 2012
VENUE : Gulam Mee KD

for da 1st tym setelah 7 month stay di kd ni la pertama2 kali julang2 kalinye aku merasai kenikmatan gulam mee...even gulamm mee ni xjauh mne pon kre kan kalo jogging pon mmg bley smpi la..tp aki bat xde mse n xde sape yg nk diajak nye menjamu slera di sni so xdela aku menyinggahkan diri disini

so today sdg aku selesai solat maghrib tbe2 dpt fon agak trkjut cz jrg la mmlm fon aku berbunyik kan..then ag mengejutkan cz dpt panggilan dri anip..eyh lame btl mamat ni x kontek aku..so angkat jela...angkat2 je dia kte jom dinner..hahaha ngarot je aku kte ape mimpi dia ni kan...rpenye mmg seyes pon dia nak ajak aku dinner..so dia kte siap2 la sbb dia pon nk kua ni dtg pick up aku..so aku yg xde prog mlm tu pn on jelaa...
nek je keta xtau pon nk mkn mne dua2 xde idea..tbe2 dia kate jom la mkn kat gulam mee..haha aku pon excited glr sbb xpernh mkn kannn...smpi2 je mmg masing2 order gulam mee la sbb speciality dia kann...hahaha...
then ble smpi je mmg terbayek la bau dia blom mkn ag mmg kne la ng taste aku...mmg sedap sgt n terbayek...
btw tenkz to anip cz mmblnje aku mkn di gulam mee and 1st tym org bwa aku dtg mkn kt sni...and tenkz gak cz dload kan black market dlm hp aku...heheh..and mmprkenalkan aku ng game air penguin..yeehaa best glr aku men...mmg ralit glr la ble aku men game tu..excited glr k...hahahaha...btw tenkz3 !!!! :)
anip !!! glory2 man u !!! :)

0 kritikkan:

Post a Comment