Wednesday, January 11, 2012

hobin jang hobin

TIME : 5pm - 230am
DATE : 7th JAN 2012
VENUE : Stadium Nasional Bukit Jalil

yeeeehaaaa yaribaaa agaian n again today dpt aku skali lagi ke sni buat ke sekian kalinyer bersama ibu bapa terchenta dan my super duper lovely rania...hahaha...again n again smngt hobin jang hobin menjelma tuk menyaksiakan perlawanan sumbangsih piala sultan haji ahmad shah di antara negeri sembilan menentang kelantan

seawal hari rabu aku da remind kan my ibu dan bapa ku hehehe tuk cri tiket if dpt tuk game sabtu ni...kedua2 respon positif...hahahahah...akibat aku kje smpi jumaat so xsempat2 nk kol mereka tnyekan pasal tiket...dorg pon senyap je...then suddenly firday nyte dpt call dri mama mengatakan tiket mmg da ade dri smlm and dia soh aku blk esk amek si rania cz katenye ayah soh ajak bwa g stadium...hahaha..aku kte sory xdpt tlg cz sat morning aku nk jog kt kepong so cm da jauh aku nk g amek..so aku bg idea b4 g stadium jela kte dtg amek dia...

hahahahaha so setibenye harinye kami bertiga gerak dri sban seawal jam 5 ptg and shoot trs ke rumah baby sitter rania pick up dia kt situ cz parents dia kje...so mmg dri awlmak aku da pesan kt mk dia soh bekalkan bju 'baby ball' dia ni yg dia sje sgt2 !!! ble pakai smpi xnak bukak !

so ble tbe je di kota warisan smpi di rumah baby sitter rania dia mmg happy glr la nmpk ktorg and dia bru je lepas mkn...so ktorg soh dia mndi n siap tkr baju baby ball dia..hahaha...mmg dia excited glr and cpt2 glr siap...

then its tym 4 us move to bkt jalil...smbil otw to dok mencari kfc or mekdi for rania merangkap kami2 tuk menumpang sekaki...last2 ktorg g je kfc cj b4 msk ke mex...heheheh...spnjg otw mmg terhibur glr mood rania mmg ok today cz spnjg jln mmg dok menghiburkan ktorg jela ng mcm2 lagu yg dia tau...hahahah...for more detail sila la melwat fb sye...hahahahkt situ byk ag video n pic spnjg sms game n9 vs klntn...

OMG !!!! mmg terkezut glr bila smpi di perkarangan stadium nasional bkt jalil cz sgt2 la keta xbyk xjem mmg jln lengang gr..ktorg siap dpt parking kt area vip punya parking k...nak tunjuk kan betapa x sesaknye stadium..cz tym da dkt pkl 7pm pon...mmg lengang glr ktorg dpt parking mmg area kat player kua msk n tmpt vip msk...haha..mmg lucky la kan..polis pon kasi je ktorg n keta2 len masuk...

yer mmg xsah lagi msk ker stadium mmg lengang glr boleh nak pilih2 seat ag...mmg 1st tym la aku dtg stadium bkt jalil tgk bola lengang cm nie..hahahaha...xkesah la kannn...yg penting smngt kesukanan n smngt hobin jang hobin tgh mmbara tym tu...hahahaha...

bermula lah game..seawal permainan mmg menggerunkan cz klntn seakan conquer game...and ape yg ditakutkan lg klntn dahului n9 ng 1 goal...fuhh mmg sgt mendebar kan...tp bila effa menunjuk belangnyer apabila menyamakan kedudukan ng klntn 1-1 smngt semakin mmbara...hahahah...ape yg aku nak share kat sni gak fan klntn kali ni buat julang2 kalinye aku respect glr...mmg wa suspeck bley aku bg kredit kalo 100% tu aku bg 95% cz teramat la baik sgt2...xtau nak ckp cmne...cz tidak ketara balingan botl balingan mercun keaas player bla bla bla...mmg sgt behave la fan klntn kali ni...n aku assume fan klntn kali ni adalah fan klntn kl yg brmksd org klntn yg dok kl...maybe yg hyper b4 diz adelah yg fan pure kelantanese lahir hidop keje segala bagai di kelantan...hehehehehhe...pape pon wa sallute fan kelantan..smpi tamat game klntn kalah 2-1 ng goal kedua n9 oleh effa gak..u r da man tonyte....fan klntn ttp pulangng tnpe pergadohan pembakaran and seumpamenyer..good2 !!!!


yg ni lg 1 aku bley kredit 100% cz ni bdk kecik sgt baik and behave
and seems like dia sgt minat glr ng bola
org lompat dia lompat
org tepuk dia tepuk
org sorak dia sorg
org angkat bendera dia angkat bendera
sng cte ape yg org buat sume dia ikut
tnpe masalah lgsg dia mlm tu
dia gak x tdo smpi la ktorg hantar dia kat rumah :)

tgk la betapa excitednye dia kannn
i love u so much rania ! :)
baby baby baby baby..nak baby :)

final result
n9 2 and kelantan 1
we r champion tonyte
HOBIN JANG HOBIN
terus mmbara dgn kehadiran effa owana
and tanpe kehadiran kombar & hai - o
nogori u r no 1 :)

0 kritikkan:

Post a Comment