Wednesday, January 4, 2012

friday evening

TIME : 230pm -730pm
DATE :16th dec 2011
VENUE : City Square JB

Hye2...kali ni nak story sket pabila kali ni boleh katekan 2nd trip aku outstaion di belah selatan skali...6 days outstation here...tp di kawtim wif my officemate yg begitu baik skali...hahahah...jumaat after friday prayer aku telah di pick up oleh en.rasydan kwn lame ketika di sek rendh lalalala...hahaha..kami telah menuju ke city square actually dan nak bwa aku ke jusco tebrau yerk x sure tp jusco yg terbesar kononyer tu..tp aki bat x familiar jln n terlepas...so kami berdua terus shoot ke city square yg agak gah la di jb ni...hahahaha...smpi2 je kami mencari money changer sbb aku mau tkr duit...hahaha....then kami dpt kan tiket movie...

then aku sgt bermurah hati hari ni krn telah dibelanja oleh en.dan di nandos peri peri hahahaha...yeah best glr...lame gak ngidam nk mkn nandos last2 dpt gak nak2 dibelanje oleh dan..tq dan...best je mkn ritu even hidangan sgt byk gak la bg aku...cm letih gak nak abeskan...byk gak spent tym here berbual n update pelbagai cerita..seronok je berbual ng ko byk je bnde yg boleh diceritakna...heheheh...

hahaha setelah penat melantak kami berjalan2 smbil menunggu tym movie..xhengat plak ktorg amek tiket pukul bape..actually en.dan mau tgk ombak rindu ktenyer...tp dsbbkan aku bru je sgt2 tgk...pdhal aku trlmbt glr tgk n tggu sesape ajak..kalo tau dan nk tgk mmg aku tggu je tgk ng dia kannn..tp nk wt cne...so MI plak dia bru lepas tgk...so nak xnak ktorg pon lyn kan je cte si shahiezy sam berlakon nie...cte songlap...lalalala..hahah sengal x sengal aku lyn kan je ape2 cte pon...sbb sgt ssh kan skunk nk tgk movie..so ade je tym and peluang aku akan tgk...hehehe..so conclusinyer cte dia ok ok laa..standard cte mlyu kann..idea da ade tp ending dia xbape la nk syok n agak tergantung di situ..cte pon cm x lengkap je.tp sbbb sammm kan...hahahha...so nice laaa....

so finally aku dpt la menghabeskan mase aku di city square dan telah memontegkan kerje pd hari itu..smntre en.dan menghatar aku ke M SUITES utk bertemu ng family akuuu...aku dpt spent tym wif him ng menonton movie n mkn...b4 blk sempat aku mmbli j.co lalalalala...so tenkz pd dan krn trpkse menyusahkan diri dtg pick up aku kt hotel yg kre jauh lakan..aku xpati jauh ke x tp aku assume mmg jauh la..nak2 kalo aku trpkse nek public trasnport sndri tuk ke m suites tu...so tenkz a lot dan...and big tenkz gak cz ko blanje aku setengah hari kte di city square...tq dannnn...jasamu dikenang...so if dtg kl and kd inform awl2...jgn mengejut sgt sbb phm2 jela ng kje aku n one more thing phm2 laa...aku kerap blk kampong terchenta ku seremban !!!! :)



0 kritikkan:

Post a Comment