Tuesday, February 23, 2010

addicted !

sgt suke ng air lihat la pic aku ketike dlm air @ waterfall lata kekabu perak (",)

after blk from lenggong i'm so addicted wif watersports activity
tau dari dlu ng slumbernye msk even ade si dia
terbntut niat aku nk join sbb dia la yg ade...aishh
even berjemuh di tgh pns
but feel dia sgt len ble dpt berendam dlm air
fakta bnr yg aku boleh bwa ke sini
lagi pns cuaca tu lagi sejuk air dlm sungai tu
so rafting sgt best n cool
even aku xla berdayung sgt
cz ade 4 org tough n mantop yg 1 rakit ng aku
tp longuh gak la tgn au yg pth ni kan
until now maseh terase kesakittannye
mebi berat sgt buluh tu aku kne hangkat :P
so after diz aku rse ingin menceburkan diri
ag mendalam ng aktiviti berkaitan ng air
nk try sume kalo ley
ngeh3 !!!


0 kritikkan:

Post a Comment