Thursday, August 19, 2010

JUSCO BKT TINGGI PUJAAN HATIKU


@FOS bju lawa2 and murah


aktiviti standard
amek pic dlm fitting room
nichi ade bju yg sgt2 lawa
byk glr !



KORG SGT BEST !

unplanned...pd asl plan nak ke sunway suddenlly tukar plan ke jusco bkt tinggi...aku da down cz impression aku jusco ni alah2 jusco sban and jusco equine seri kembangan...sgt mmbuhsankan...so far bg aku jusco yg terbaek x terbaek sgtla jusco cheras selatan...so tp xkesahla aku folo jela cz keta org kan..and aku pon x plan nak shopping ape2...so ikut jerr...then sampai2 je tgk bapak besar plak kan jusco ni then tgk keta xbyk mcm xde org...dlm hati aku pehal x meriah nie...ouh ok mebi today wednesday office hour pon kan and ag 1 tyme puasa...so xpela layankan jerr...jejak je kaki aku kt jusco tu 1st impression aku wahhhh...whoaaa mmg terbayek laaaa...xtau bg aku environment dia sgt best and fredom tuk shopping...mle2 g la roxy & quicksilver cz kwn aku nk beli present for her bf...then ktorg berjln2 la...and byk sgt kedai yg menarek tuk masuk and shopping...nak2 sale kan..mmg terbayek glr laaa..dorg ni plak sume kaki shopping kan...aku pon terpengaruh la...bkn terpengaruh sgt la mmg nafsu aku nak beli sbb 1st sale so sgt murah and sgt lawa3 !!!! sakan glr weyh...sume kedai nak masuk k...sempat shopping kasut raye kat nichi...alahai lupe nak amek pic...tp xpe rye t aku pakai aku amek...hahaha...then shopping kat padini vinci..kwn aku mmg lengkap la borong handbag,baju,jam,sandle bla bla...sgt best shopping ng dorg...cz sume bg idea yg baik...and sentiasa melayan..even kne tunggu sgt2 lah lame...mcm kerenah kan ble shopping ramai...tp sgt have fun...even baru kenal each other kan...but sgt nice....so mlm plan nak buke pose same but suddenlly x jadi cz ade bnde yg x pat di elakkan....so sdey kat itu but xpe ktorg plan next week mebi jmpe blk tuk berbuke puasa.... :)

0 kritikkan:

Post a Comment