Wednesday, August 25, 2010

while waiting for berbuka


gedix !
tym ni tgh tgklily n anis bermake up !


lily n anis @ salon


~ mereka ~


hasil kami berbuka
sgt mengenyangkan
620pm-723 pm ( sejam menunggu waktu berbuka)
723pm- 835 (1 jam 15 min berbuka x hengat dunia)
nappppsuuuuuuuuuuu....


@johnnys bermen uno dlu b4 berbuka... :)

on 25th AUG 2010 - setelah habis berdiskusi ng task masing2...kami pon berdiskusi tuk melepakkan diri..even aku teramatlah mengantuk tp hang out punye psal aku mmberi keutamaan..hahah siot je kan...then aku mirul lily and anis mmbuat plan tuk mmbuat something yg best b4 berbuka..tym tu pkl 130pm..hahah glr lmbt ag kan nk berbuka...ktorg pon grk ke ole2 tuk men bowling...smpi2 je tgk bowling ttp...so aku n mirul ke surau dlu tuk soalt..kuar2 surau je si lily n anis da ke karoke k...hahahaha..ape ag layan la akroks dulu...lily banje tu...heheheh...best gak la ng xtau malu nye masing2 melalak kan...hahaha....then trs shoot men bowling for 3 gmes direct...have fun n klakar glr...ratu longkang ade ratu strike ade...mcm2 ratu la ade tym tu...yg sonok bli stoking kt giant 99 sen cz nak saving...ng mirul skali bli stoking funky2 tu...alahai lpe nk amek pic kt lily...kalo x ley upload...then trn bwh window shopping then lily and anis g cuci n gunting rambut...sambil tggu tu sempat gak la almost 1 hour aku trtdo k...hahaha....then ktorg sume trs shoot pergi ke summit tuk mkn johnnys kat sne...hahaha..trs book..and then berjln2 di mph...agak lme di situ...mcm2 bnde alah ktorg kaji kt situ...dok tergelak2 bagai kan...then aku ade jmpe backpack yg sgt cun n harger berpatutan...xsaba nye nk bli...kumpul duit nie...then ktorg ke surau...and then g beli uno and 620 ktorg da msk johnnys dok men uno until waktu berbuka...klakar glr eyh...mmg xterase penat lgsg...asyik gelak jer...
statement yg xley bla dari lily k...sile la bce...

lily : kalo weekend kite suke ajak BF kte mkn kt sni...sbb kte suke mkn TELUR dia anis : (tgh asyik mkn tbe2) telur sape ko ske mkn amiru & aku : berfikir sejenak dlm 2 second and trs serentak ketawa berdekah2...
hahaha lawakla stament ko lily...

0 kritikkan:

Post a Comment