Sunday, November 13, 2011

bersteamboat

Date : 2nd Nov 2011
TIME : Lunch Hour 1pm-2pm
VENUE : our cafetaria @ 1st floor

hahaha jz nak share pabila gaji msk diz month diplan oleh kakak2 super sr di ofis ku utk mmbuat steamboat ape yg dihajati rmi...actually steamboat kt ofis ni ng konco2 terdekat mmg kerap diadakan suke2 ble tym sume teringin...hehe...tp bg aku ni la 1st tym la aku join kan....cz aku newbie di ofis tu..actually aku hampir keceper cz on dat day aku trpkse kje luar kne pergi audit di selayang jaya...mmg sdey glr x dpt join..tp naseb schedule diubah and dibawa ke dz week tuk audit di selayang..so alhamdulilah aku dpt join ng mereka2 tu bersteamboat handmade di ofis ku...ngeh3 !!! ktorg jz buat collection sorg rm10...and bak dtg la mknn dia mmg terlmabak2 smpi xabes...almost 15 person yg join steamboat ni..sume pmpuan2 je...heheheh...ok mmg lyn ala2 rse la gak cm kuah kat johnnys + flaming steamboat kannn...menu2 len mmg trbayek la ng sayurnye even aku xmkn ng mushroom nye ng udang bla bla bla sumenye adela..kre lengkap la gak...aku xplak aku mkn xhenti2 kan smpi kne bhn ng dorg ni kte aku ade bela la..mcm biase la kan dorg ske perli aku sbb aku tersgt la kuat mkn skunk nie...smpi berat bdn den melambung2 neknye..riso nie...nak kate bhagia happy x gak cm ni je idop aku....tp g mne2 je mmg selera je mkn tauuu....hehehehhe..best2 nak2 kakak2 ofis aku plak ske msk best2 dtg bwa ofis...bwa breakfast la nsi lemak la tu la ni laaa...hoho mmg lengkap la mknn aku di kd ni kannnn...hahah ok tu jela nka hsare....so saksikan jela pic2 yg diambil ni...hppy moment lunch together wif my officemate :)

menu yg ada

wif ummiah n kak ina

pic b4 melantak
org len hidangkan ktorg dok sibuk bergambar
sengal !

yeah audit babeh !!!

wif others :)

kak roha and kak wati smmgnye rajen
nila founder2nyer :)

selepas abes mkn !


kak umi and kak wati



umm n su
wif kakak kempes !


0 kritikkan:

Post a Comment