Sunday, November 13, 2011

entah

Kutahu, kau selingkuh
kau duakan cintaku yang tulus
kau tahu, diriku
tak pernah berpaling dari dirimu
tega nya kau dustai semua
janji kita berdua

Entah masih kah ada cinta dihatiku
untuk mu
entah kapan kah ku dapat membuka hati ini, untuk mu..o...

Tak pernah ku bayangkan
cerita kita berakhir begini
tega nya kau dustai semua
janji kita berdua

Entah masih kah ada cinta dihatiku
untuk mu
entah kapan kah ku dapat membuka hati ini, untuk mu..o...

Masih kah ada
cinta dihati ini
dihati kecilku berharap kau masih bagian dari hidupku...

Entah masih kah ada cinta dihatiku
untuk mu
entah kapan kah ku dapat membuka hati ini, untuk mu

by : afgan

huhuhu xtau nk comment ape jz lately ni aku quit ske glr dgr lagu entah ni by afgan...xtau npe mode sengal aku ni..ni sume dsbbkan aku dgr tym aku tgh gym bukak playlist yg ade kt hp aku suddenly kuar lgu ni...yes cmfm la aku yg dload kan tntu2 la kat hp aku pn...then dgr sore afgan ni mmg cair la..then cm dia nyanyi relax2 je sempoi2 gitu...mmg touching glr la dgr si afgan ni nyanyi...hahaha best lyric best lagu..xtau nk ckp ape..sgt addicted ng lagu ni skunk..sgt2 k..setiap mlm mmg dok lyn lagu ni merangkap melayan lagu afgan..teringt zmn2 dlu dok layan lagu afagan ng ena tym dlm blk...hehehehe..so sweet...now da xtau nk dgr lagu sweet2 ni and xtau nk ddc8 kat sape...kalo dlu cmfm akan ddc8 je kannn...haha..da la forget jela ayu...sume tu dusta2 belaka...hahaha..ske dgr respon kwn2 aku ble kte forget..aku deserve sum1 betterla..sumtym dgr ngarut gak tp betol agree ape yg korg2 ktekan tu..jz aku jer terlalu booh and bley katekan terlalu taksub..try open ur heart for others ayu...hahaha.sje nak kuatkan smngt kat dlm ni even hati aku smmgnye sgt la rapuh mudah cair mudah jatuh bagai...aku sgt2 bersedia menrima sesape yg dtg dlm idop aku skunk nie...tp aku hanya merancang aku hanya menanti tp segala2nya sume tuhan yg menentukan..yes aku agree aku sgt tawakal and mode berserah je skunk ni..sgt2 berserah cz sumtym aku rse sgt down and gv up ng bnde2 ni sume..tp aku sesekali xpernh gv up ng life aku..cz aku rse sgt comfort and happy je ng life aku skunk...but aku jz nak tekankan kat sni aku tersgt gv up bout rship...seyes sgt gvup...jz nak ckp i need sum1 special around me rite now tu je..tp kalo tuhan xhadirkan sesape dlm idop aku buat mse ni..yer aku sgt redha..maybe ade sebalik hikmah di sebalik kejadian ni sume..mungkin tuhan nak suruh aku focus ng ape yg aku wat skunk nie..yer aku sgt focus and trpkse mmberi full komitmen ng ape yg tgh wat skunk nie..pape pon jz sgt sykur rite now cz ade frineds and family yg sgt supportive...tnpe mereka sume aku bley terlingkup terduduk bagai k..mereka2 sumela yg menaikkan aku tym aku jatuh menghiburkan aku tym aku duka sedih mententeramkan aku tym aku fully 100% stress and tension ng life...tenkz god cz temukan aku ng mereka2 sume...really2 appreciate ape yg telah di kurniakan skunk nie in my life...tq :)

0 kritikkan:

Post a Comment