Sunday, June 21, 2009

17 Again

hari ni 21thjune setibenyer aku di hstel strait menuju ke alamanda pd mulenyer nak mencari webcam...smbil jalan2 pusing2 borak2 then jumpe la kedai comp...setelah mmbeli webcam yg agak unik dan teruje ng harganye...ktorg pon dah x tau kemane...then mmber aku ajakla men bowling...dia pon terlupe yg tgn aku still x sehat...ngeh3 !!! then ktorg pon try2la usha tgk muvee..skali mmber aku ni da tgk drag me to hell walhal aku nak sgt2 tgk muvee tu...then terminator ktorg 2 org cm kureng jerr....then mmber aku dah tgk plak jgn pndg bkang congkak...nigth at da museum 2 aku da tgk plak...then yg tinggal cm hannah montanna and 17 again...mmber aku ni xkesah pon nk tgk hannah montana hahaha agak plek laki suke tgk cte cm tu...then aku prefer tgk 17 again...huh menarik2...juz ending x bape puas hati...tp zac efron sgt cute glr and aku sgt suker dress up dia dlm cte tu...wow !!!!

0 kritikkan:

Post a Comment