Friday, June 26, 2009

Hari Ini Roomateku Jiwunk

saje2 mau pdate blog...glr tahap kerajinan yg melampau...begini ceritanyerr...setelah kebuhsanan ddk di dalam bilik yg berade di tingkat 4...terase angin sepoi2...aku dan ena tinggal berdua di bilik...krn ida sudah pulang ke rumah halaman...hehehe....masing2 bz melayan lappy masing2...sume bz menghadap facebook...bermain restaurant city yg ena baru ajar aku care2 bagaimana tuk menghias kedai segale bagai....tibe satu demi satu terdgr lagu dari lappy cik ena kite ini...mule2 layan kan aje...then makin lame aku makin perasan cz semakin jiwunk lagu yg ena layankann...inilah yg sempat aku dgr lagu dari lappy ena sblm di stopkan oleh aku tuk dgr lagu di lappy aku pula... :P

  1. Alia -Tak Mungkin Kerana Sayang
  2. David Archuleta -When You Believe
  3. Rama Band - Bertahan
  4. In-Team - Impian Kasih
  5. Kaer -Izinku Pergi
  6. Faizal Tahir -Cuba

huhu hbtkan ena and akhir lagu b4 kami sume siap2 tuk sessi photoshoot bersame dgn photographer yg hebat dari FOM + FIT kami didendangkan lagu pilihan dari aku...Plain White T's - 1234 I Love You boley thn same jer jiwunknyerr...btw sni ingin menyatekan hari ini hari jiwunk penghuni B4015 sempena kematian King of Pop Michael Jackson...ngeh3 :)

1 comment:

  1. ahahah ena2... neh photoshoot apo lak nih... cetttt!!!!

    ReplyDelete