Friday, June 19, 2009

GEMILANG !!!

terjagaku dari tidur yang lena,
melangkah malas menuju jendela,
kabus menyelubungi subuh,
mengimbas segala kenangan yang lalu

lautan luas telahku renangi,
segala onak ranjau yang berduri,
tak kenal dan tak ku peduli,
ku terus mencuba kecapi hingga kini...

bersama - sama tempuhi segala,
walau jalanan masih jauh,
hanya kau dan aku yang tahu,

saat gemilang yang aku nantikan,
hampir menjelma di depan mataku,
ku percaya saat kan tiba,
hanya menunggu tika dan masa,
ah..ah..

bersama - sama tempuhi segala,
saat gemilang akan tiba dan kita kecapi bersama..
sungguh aku berjanji,
dengan diriku sendiri,
untukku mengenggami,
ikhlas..
sabar..
benar..

diz is theme song for penghuni room HB3 Wing B4015
ala2 lagu semangat...hanye kite2 aje yg tau segale passwaord lagu and tym tuk dinyanyikan...oh yeah !!! lalalala :D
hopefully kite akan kwn smpi bile2...lurve u ena n ida...mmmuakkkhhh :)
'ape yg penting KERJASAMA' :p

1 comment:

  1. ahahahah sengalll ini..... weii tkr blog! aku dh update dh link ko kat blog aku...! ngeee... ayuuu!!! jap g...... wish me luck dowww... (tawu kan sbb apo?) hhihihi

    ReplyDelete