Thursday, June 30, 2011

new life

sje mau share about my new life..biase la today kebuhsanan cz my department sume nye keluar pegi audit yg tinggal 2 org je kat ofis aku berdua dgn sorg kakak ni...suddenlly kakak ni nak nek ats jmpe boss so aku ape ag menggunakan la kuasa veto yg aku ade dlm blk tu dgn berposing sakan kannn...hehehe..tym ade org aku la paling rajen berkerja kan..ble xde org dlm ofis ni la kje nyee...ngeh3 !!!! btw i'm feel so comfort and happy ng kje baru and my new life..tenkz god....lihat sje la aksi aku yg poyo nie :D




nila kje nye akibat berjam2 tggu fax yg dihantar !
jenuh derr menunggu selai demi selai aku kne send...


amek pic b4 kesejukkan melanda..
btw ofis ku smmgnye kesejukkan glr babeng aku smmgnye xtahan sejuk
gigil glr dari pg smpi la ke ptg !


hahaha no idea !


meja kerja ku


eyh ade dua rpenye da upload so mls nk delete !
btw kemas x meja ku di ofis
tatkala tiada outstation disni la tmpt ku mmbuat kerja :)


meh  secawan

konklusinye ape yg best di tempat kerja ku adelah...hahahaha..ag 1 kakak2 department aku ske glr mkn..so tym kje ade je kepek la ape la yg dibalunnnyerr..so aku join skali..pergh terbayek..gitula gamaknye ble keje luar mkn smmgnye puas !!! btw tu jela y mau aku update kan tntg perkembangan diriku...hope makin berkembang la idop ku ke sne kemari...da berkembang la jua berat bdn ku ni...penat da asyik begini shj !!! LOL ! :p

0 kritikkan:

Post a Comment