Saturday, June 18, 2011

RAPI

hahaha rase nka tergelak pn ade gak..tp ni la hakikatnye ble aku buhsan dok kat umh bnde ni la yg aku cari tuk di bace...cito eyh ginie...lbey krg 2 bln lepas mama ade dpt goodies bag kat dlm tu penuh glr magazine free la from karangkraf...so ade la byk2 majalah tp dlm byk2 tu aku teraddicted and terchenta plak ng 1 majalah nie...then next week tu aku blk rumah ade plak mag yg sme tp yg latest punye...ayah plak dpt cz dia ke karangkraf tuk dptkan sponsor tuk prog dia...then karangkraf ade bg free magazine ag kat ayah...now aku bace ag mag tu and rse cm wow cm best plak..cz byk info n menarek la isi kandungan dia...bgs glr tuk kesihatan and aku plak betul2 suke fit bagai ni kan so byk gak care dia mengajar part makanan diet part nk exercise sume...tbe2 ble da abes menelaah 2 mag ni aku da rse buhsan..xsabar nk tunggu next month punye.rpe2nye aku bru tau mag ni sebulan 2 kali keluar...xpasal2 je sebulan 2 kali aku da terbeli mag ni...dan bce dgn asyiknye...seyes weyh x tipu..nmpk cm merepek kan tp nila yg aku wat slame 2-3 bln nie...hehehehe...bst whoa bg sesape yg mnt tntg kesihatan sukan sume bley la beli..sbb harge pon sgt berbaloi kan xde la mhl tp input n info dia sgt terbayek and lengkap..x lupe gak ade gak part2 kecantikkan bagai...nak tau ape mag ape yg aku addict...mag RAPI from karangkraf....hehehehhehe....so sje nk kongsi ng ape aku wt skunk nie...yeah ! :)

0 kritikkan:

Post a Comment