Friday, August 19, 2011

bila bertemu :)

DATE : 16th & 17th August 2011

VENUE : Jln Tar --> Selayang --> Andalus -- > Cyber --> Dengkil --> Pavilion --> Danau Kota --> Ampang


inilah kesahnye...rasenye seswai aku letak post title aku bila bertemu ni kannn...heheheh...smmgnye bila bertemu ng rerakan sekepala yg smmgnye best mula la all out pulun abes2an kemane shj tnpe mengenla erti penat k....hehehehe..meh la aku cte satu persatu tempat2 persinggahan aku nie... :)


JLN TAR - yeah wif tersyg...ngeh3 !!! again and again diz tym aku dpt pergi ke jln tar wif ena shaa danny faiz shai and ekin...ouh yeah borng tym b4 syawal menjelmaa...kat sni dpt borong tudung and baju kurung wif mereka..kasihan pd yg lelaki smpi jln ke hujung tp ktorg yg gegadiz masih di tengah2 ag x abes berjln....da abes shoping bru terasa kaki sakit..haus mmg jgn ckp la..sumpah haus glr !


SELAYANG - after dat ktorg trs shoot gerak ke selayang tuk bedal nasilemak and air tebu terbayek kt sne wok..merangkap sahur kami disitu..asu usual pelbagai lauk pilihan yg ade...kali ni aku jz tmbh kerang..yg len2 dok bedal ayam la paru la sume..tp mmg terbayek waa ckp sme lu..then smbung nk lepak shee shaa kat kolam air pns selayang tu...sia2 byr parking rm2 je cz kedai shee shaa tutup...then ktorg trs shoot ke andalus tuk shee shaa disitu..seperti biasa aku and shaa yg da selesa dok dlm keta mls glr nk trn...then ktorg trn gak setelah penat berborak dlm keta..aku trn2 je trs lelap kat andalus smbil telinga mendgr berdiskusi bout tmrw yg cuti smpena nuzul al - quran...ouh yeah...then 445 gak ktorg gerk from andalus to cyber...


CYBER - as usual disni la my 3rd house..kre after lepak ng dorg cmfm aku akan check in kt hb 3 merangkap blk cik ena dan cik sheila...sesamapi je di cyber black out menyambut kedatangan ku...ceyh...so plan nk tdo x jd melepakkan diri smbil deal ng abg sab tuk teman aku repair keta aku yg accident smlm...around 615 gak bru ade electric blk...aku trs tido...tmrw 11am bgn siap2 ke dengkil tuk repair keta :)


DENGKIL - dz plce wanna big tenkz to abg sabirin alimin krn telah meneman aku di bengkel almost 2 hours....tuk membaiki lampu keta depan kemek di bhgian pintu and no plat kereta...bumper x dpt tukar cz wang x mencukupi...actually bley siap cpt tp dsbbkan kat bengkel byk gak keta..so waiting list laaa...hehehe...so dok bebrurak ng abg sab smbil tunggu keta siap...byk gak yg diburakkan sbb da lme x jmpe kannn...so total x bape byk pn kne byr...so syukur2 sbb dpt repair gak sket at least xkne mrh ng ayah n ayah akan confident ag tuk aksi aku bwa keta...ferari pn ferari la sl sng aku nk gerak....ngeh3 !!!


PAVILION - then goin back to cj and siap2 tuk ke pavi shopping and berbuka di sne...hahaha...best2 cz memnatkan kai lagi hari ni...sumenye la ktorg mask dri tangs ke parkson then sume kedai2 yg emnarik dpt msk..stop sekejap tuk berbuka di foodcourt pavi...and then continue jln smpi pavi tutup...smptla bergambar2 bagai...siap kat pavi tu separate byk kali gak la dorg...yg ade ena danny shaa kamil faiz shai ekin sapit (even skpjp je pn) and me...best !


DANAU KOTA - after meltihkan diri di pavi smpi pavi ttp..xckp kat situ je..cz mlm masih muda..ape brg blk awl2 kan tym berjiwa mude mudi nie...so ktorg shoot trs gerak ke danau kota tuk mengabiskan duit ag and memenatkan diri ag...hehehehe...bak dtg la parking x cm hareyyylr susah kannn...so disni again memusingkan diri drpd beramai2 jln trs separate ag...haha..then bertemu blk adn again separate blk..smpi la kesudah da xlarat nk jln...org rmi glr smpi xtau mau beli ape..ade la mereka2 ni dok shopping2 gakk...


AMPANG - ok btw pd sesape yg followers aku..ceyh cma de je kan..xkesah la..pasti akan tau nape aku ke ampang...yeah sudah tentunya dok membedal burger om ampang lerr...mmg terbayek wok...kalo berger om cmfm2 la memuaskan hati ng oblong special yg terbayek dri ladang...hehehehe..sanggup tunggu even mateley buka even rmi org pn dok menunggu...hehehe...mmg kalo ade peluang aku xkan lepas kan peluang tuk mkn berger om ni...hehehe...so mereka continue lepak di suzi aku shaa and kamil trs shoot blk...sbb kje esk mmglarat da nk lepak...hehehe...


so smpi disni jela kisah bila bertemu aku...bkn dgn si dia teatapi dgn kekasih2 hati aku smpi mati...kwn smpi hujung nyawa la kira kannn....tenkz a lot to ena shaa danny kamil faiz shai ekin sapit danny yg telah menghiburkan hati aku spnjg 2 hari aku lepak dgn korg..smmgnye jujur aku katekan aku sgt terhibur and hv fn ng korg...nak2 pergi tmpt yg best2 tuk dilepak dishoping dan tempat2 yg berbaloi tuk mkn yg sedaapppp....so nx ade pape ag jgn lupa halo2 aku k...if aku free mmg aku akan gigih bertemu korang ag...btw LOL !!! :)






~ DA END ~




0 kritikkan:

Post a Comment