Friday, August 19, 2011

solat

TIME : 8am - 930am

DATE : 20th AUG 2011

VENUE : Balai Raya Tmn Pinggiran Golf, Seremban


ok tmn pinggiran golf @ TPG adalah tmn kediaman ku sejak dahulu kala ag...so di sni aku dikejutkan seawal pagi oleh mama tuk join skali kaum2 hawa di tmn ini tuk menunaikan SOLAT DUHA & SOLAT TASBIH di balai raya tmn ni yg diketuai oleh ustadzah Jamilah iaitu ustadzah aku yg mengajar mengaji sejak kecik2 ag...heheheheh....so disbbkan x pernah buat poj solat2 tu dlm idop aku so sgt teruja tuk join....heheheh....


so pd awalnye ble ustadzah dtg so ktorg beramai2 mulakan berwirid smntre menunggu others dtg....


after dat ditrskan pula dgn solat duha 2 rakaat mengikut imam...


next and finally diakhiri dgn solat tasbih 4 rakaat dan mempunyai 300 tasbih dlm 4 rakaat ini dan diakhiri dgn 1 salam...wow !!! bkn men ag kannnn....berthn gak aku from 850 - 920 bru selesai solat tasbih....mmg menguji kesabaran dan keimanan sungguh...bak kate ustadzah seelok2nye kte buat hari2...tp dsbbkan bz so seminggu sekali pn xpe...kalo bz gak sebulan sekali pon boley...tp kalo bz sgt2 setahun skali pn kte buat da ckp memadai....hehehehehhe...


b4 blk seperti biasa bersalam salaman dgn semua jemaah yg hadir....hehehehe


btw tenkz to mama cz mengajak aku tuk join kali ni...kbtln plak aku free today mmgnye free mmg nak spent tym wif my mama la...pas ni plan ktorg bershopping plak di jusco ape yg pttt....heheheheh....so rsenye ni jela peluang yg aku ade...syukur cz dpt selesaikan gak 2 solat today and berwirid skali memuji nama tuhannn...aminnn :)

daaaaa


- ALHAMDULILLAH -

0 kritikkan:

Post a Comment