Sunday, August 7, 2011

glory2 Man U !

GO MAN U !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! yeeehaaa tonight sudah terjawab segala2nya after man u bertemu dgn man c and pelawanan yg sgt mendeabrkan..and keputusannya adalah MAN U 3 MAN C 2...ouh yeah pd 1st half fan man u semestinye kerisauan and x senang duduk bila man c dahului dgn 2 goal berbalas 0 pd man u..tp 2nd half mmg terbayek glr game man u...smpi minit2 terakhir man u mng dgn jayanya dgn hasil goal terakhir dari NANI..btw game tonight 2 goal from nani and 1 from smalling..bkn nak kate ape mmg ajaib glr kaki smalling mlm ni... la kannn..so biarla aku tgk sensorg game ni mlm ni kt umh...tp terasa sgt puas hati bila man u mng..apa ag kalo dpt tgk kat luar kat screen bebesar ng kengkwn kan...then letak status kt fb berbunyik begini "...NANI u r da best player tonyte !!! I LOVE U sooo much la NANI !!! U R DA MAN ! :) and x abes aku disindri oleh kengkwn yg rapat yg kenal latr blkang aku..ceyh...siot aku letak mmg nani terbayek kot mlm ni derr..tiada kne mengene antare idop atau mati tp sgt kne mengene ng NANI MANCHESTER UNITED tu je k...da la korg cita da basi pn..aku da forget da pn cecite lame tu sume...mmg ikhlas aku ltk status tu k...da2 xnak ag cecite nani sne sni situ siti !!! merepek !!!
conclusionye congrates to manchester united team football player great perform tonyte...and 2011 community fields its yours !!! go fan man u teruskan dgn gigih smngt support our GLORY2 MAN U !!!! YEAH !!! :)

0 kritikkan:

Post a Comment