Friday, October 7, 2011

feeling better

huhaaa now i'm feeling good and feeling better after used my new gadget phone samsung galaxy s plus...hahahahahhaa....xde pe yg nak dishare kan b4 diz i used samsung galaxy mini so totally same je sumenye via android...jz extra dia diz phone build in 8gb memory card + my own memory card from my samsung galaxy mini 8gb so totatlly my phone hv 16gb memory...yeeehaaa so i can download more and more my fav song and video clip to my phone...then now my camera phone is 5megapixel on the back + can take from in front....can make video call...anything else i do not explore more bout my phonee...hahahaha..cz now my life is working n sleep...after work goin back and sleep...smpi x hengat nk mkn bagai...hehehe...but i can whatsapp more fluence compare my previos phone..then diz phone also wif different procesor speed and battery life...then2 ape ag nak kombang cito pasal hp den ni haaa...slide mmg ag canggih compare dri hp lame...more ringan compare hp lame...ape ag ape ag...xde ape nk ckp ble ber gps kebtln waa outstation tym tu so screen more bigger then my previous phone....yg penting gaya and style...kununye nak amek 1 tab...then x jd...tkr plak nak amek iphone...but mls nk ade comitment wif service or plan bagai...then mls kot2 ade hide charge...then back to smasung...sgt prefer ng samsung cz sgt selesa ng samsung skunk nie...so mls nk pikir panjang amek je 1 my SAMSUNG GALAXY S PLUS....mmg terbayek wookkkk...i bru nak menelaah sket ape yg hebatnye phone nie....so starting today no more enjoy2 duniawi ag...cukupla ng ape yg ade skunk nie...pakai kasi lunyai ape yg hada....hehehehehhe...ape nak kat finally i got ape yg sgt diinginkan...ape kate org ade hikmah di sebalik kesabaran...x heran la ng bb ilang ng duit xde nk tkr hp canggih since hp rosak..then ng duit sndri waa mampu mmbelinye...yeeehaaaa...hooooreyyy !!! :)

0 kritikkan:

Post a Comment