Friday, October 7, 2011

hilmy hasan








diz is our memory wif hilmy hasan and i call him emy captain...xley bayangkan sdg on9 and suddenlly appear zaim punya status berbunyi al-fatihah tu hilmy hasan..aku trs tgr zaim on da spot..and sah mengatakan dia telah kembali ke rahmatullah setelah zaim call adk emy sendri...after dt berterusan aku dpt call msg and fb msg mengatakan emy telah kembali ke rahmatullah...sdey x terkata sgt2..cz seminggu sblm tu zaim ade txt kte pergi rumah emy x ade wat open hs..aku mmg xdpt pergi tym tu...and then spnjg emy di ward mmg aku x berpeluang tuk melawat..sgt terkilan..jz akua de wat phone call spnjg dia sakit tu ade gak yg aku call..emy pn ade call aku...mmg emy ni jnis kalo call ktorg akan borak lame dok cte pasal fitness training bagai...
first tym aku kenal emy ni tym aku pergi rafting kat lenggong perak...tym tu aku nek van mmu from cj to lenggong wif kamil and emy..yg len2 sume nek bus...then kat situ la ktorg mle kenal and emy try pelawa aku ahajak aku msk eco chalenge bagai tu...then next sem tu awl2 sem ag emy da pelawa aku kate ade eco chalnege kat gombak sume...tym tu gaka de db @ dragon boat mmg emy ajak aku trn training skali..tym tu aku sgt serabut ng mcm2 prob yg dtg sekali gus aku pon trs rajin gigih trn training satu tuk aku lupakan sume maslah yg aku kne face and second aku sgt mnt and ingin cbe bnde baru...then mula la everyday weekdays akua de di cj mmg aku wajib trn training wif emy...ktorg akan training sekeliling cyber and putra...workout kat gym..cycling keliling cyber...lari trn bukit fitness kat bukit kat ng lim kok wing...jog mlm2 dri mmu and pusing satu cyber...lari akt tmn botani...kayak kat putra...and kalo nak senaraikan mmg byk sgt aku training ng arwah nie....imagine jela aku drpd zero trs bley ade stamina glr kre kan mampu bersaing ng dorg tym eco...mmg aku proud ng mental and fizikal emy ni..dia sgt gigih and beri full comitment tym training...tym workout mmg dia byk la bg kate2 smngt kat aku..tym after training lepak mkn ng dia and zaim sume tu dorg mmg byk ajar aku ape yg ptt mkn ape yg ptt kne tinggalkan sumee...so sng cte aku mmg kenal emy ni as sukan alsak..sbb dia yg mengenalkan aku ng bnde2 nia dn aku tersgt2 mnt smpi ke hari ni aku rse pelik glr ble aku lame x g gym and jog...smpi ke hari ni tym free wajib aku akan ke gym and wajib aku kan jog tuk fitness...sbb da mnjdi biase mcm rutin harian...
nak cte memory aku ng dia arwah byk kan...sbb every pg bley katekan aku training ng dia..aku pernah partner berdua je ng dia tym hulu langat chalenge...tym tu dia mmg da mle sakit..tp dia gigih gak msk..tym tu ktorg dpt tempat ke 11 drpd 25 partner...memory aku g dragon boat ng dia n tema mmu...tym dia select aku jd pacer sume byk je dia bg smngt kat aku sume...ishh kre mmg xley imagine la ng pemergian dia nie...sgt2 terasa k...dia yg kembali ke rahmatullah akibay penyakit lymphoma....dia mmg terlanar kat hospital ng darah putih lebih x silap..pdhal dia sgt aktif dan cergas orgnye...xsilap aku ape yg zaim kte kan tym aksalu kua ng zaim cz zaim mmg update sal emy katenye emy x nk wat kimoterapi tp dia trpkse telan ubat everyday more than 50 tablets....sgt kesian kat arwah...mmg aku akn kenagkan arwah sentiase....so kat sni aku doakan roh arwah hilmy hasan akan sentiasa dicucuri rahmat...al-fatihah to hilmy hasan.. :(

0 kritikkan:

Post a Comment