Saturday, October 1, 2011

secret garden + secret admire

TIME : 930pm -1200am
DATE : 28th SEPT 2011
VENUE : DA CURVE + UPTOWN KOTA DAMM !!!

secret garden dsbbkan aku berdinner tym di garden curve...setelah sekian lama aku mengidam glr nak mkn kat sne finally dpt gak mkn...pdhal xplan pn nk mkn kt garden sbb da lewat kan ..so plan mkn je ape yg ade...so tbe2 jln2 nmpk garden org pn kte jom mkn kat garden...ktorg pon berdua yg bru 1st tym kt situ tgk la dlu menu dia...agak2 bley bla ktorg pn trs msk...hehehehe...mmg x rmi so port sgt terbayek btl2 dpt mengadap cineleisure...hehehe...so ape yg aku mkn pd mlm tu adalah garden fish & chip + mango blast and si dia dok mkn ape yerk rsenye grilled lamb cmtu kot aku x ingt menu dia..tp nice gak dia pnye dpt rse sket...and dia amek longan blast...hehehe...last2 dpt gak aku mkn kt sni setelah sekian lame memujuk rakan2 tuk tmn aku mkn kt sni...last2 ade gak rakan yg sudi mkn ng aku kat sni...tp ape yg best kt sni environment best...food pn nice..serve sgt menarek...mmg terbayek la nak berdating bagai kat sni kann...so suweeettttt....hehehehehe... :)
ape plak ng secret admire...ah itu sume dlu...skunk xpn...bley katekan secret admire la aku bersecret garden kali ni...tu je nka share...tp skunk sumenye lupakan yg len...hahahahha.... :)

0 kritikkan:

Post a Comment