Friday, January 7, 2011

ANI SUP UTARA



bandung cincau !

nasi putih,telur masin,sambal belacan(aku xmkn) sup perut !

7th january 2011 - lunch @ ani sup utara wif ky luvly daddy..echechecheche luly tu x ley bla..actually ktorg ke hong leong bank dulu tuk bukak akaun baru aku...ceyh aku da ade akaun hong leong bank skunk nie..xley bla kannn..poyo je lebeh...kad bank bersepah2 duit x bersepah2 plak...memanjang je duit aku xde ni...poket kering je..mane x nye dok abeskan bayar utang je..gaji kuar rini gak duit aku abes...ble la poket aku ni nak penuh kannnn....da penat2 kat bank bagai rase teringin glr plak nak lucnh kat ani sup utara...aku pon ajak ayah ke sana...heheheh cm layan kan aku dating ng ayah rini..glr sweet berdua ng ayah ok..ok fine kalo along ko bce blog aku ni mampuih kono golak cmfm ko kato den anak ayah kannnn....sayang ayah lebey weyh..apo ley wat...ko hade ??? hehehe...jz nak sharing aku mkn sup perut dia layan gak laaa...tp rase cm sket plak xcukup..ke sbb aku da gemok mkn sketxcko skunk nie...hehehehe....tp harge berbaloi laa...oops mmg la berbaloi da kalo my sugar daddy@ ayah bayarkan sume kannn...hahahahah.....ayah pon amek menu yang same tp ayah amek sup len laaaa....fuhhh layan glr k....tu sje nak cerite cm teruja rini aku berdua ng ayah....siap boleh mntak macam2 ag....macam2 ada...ko hade !

0 kritikkan:

Post a Comment