Saturday, January 22, 2011

totally change !

23rd JANUARY 2011

230am

sudah tibe masenye...dikala ini disaat ini di detik ini and wutever seumpamenye...aku seharusnye sememangnye sepatutnye seape2nye tuk tukar and tukar changed ubah and semakne dgnnyer...aku xperlu kekal dgn yg sme...xperlu share tentang diri aku tuk org len...aku seharusnye pegang bnde itu seorang diri..and hari ni adalah tarikh keramat tuk aku tukar everything...i hope bnde ni akan success tuk diri aku...aku harap kali ni aku kuat and tabah lalui hari-harian aku...hope after diz aku x kan sebut dari mulut aku bnde yg sme..hope aku berthn kekal and kuatkan semangat...aku dah sgt letih dgn hari2 aku kne ngadap face bnde yg sme...bnde yg x pasti...and aku rse perasaan aku sndri rasa yg mmg bnde dah xde...and da gone...and aku x kan dapat balik bnde tu...aku pasti and aku tau bnde tu bkn tuk aku lagi...aku sedar bnde tu...and smmgnye aku sgt sedar....(siapalah aku ini tuk merasai bnde tu sume)...aku smmgnye sgt hina dan tidak mampu tuk perolehi bnde itu sume...aku sndri xtau ape dgn naseb aku yg akan dtg dgn hidup aku yg terkontang kanteng begini...tapi aku kne tabah ape jua yg berlaku kerana itu adalah pilihan aku sendri....aku harap kali ni aku betul2 tabah even aku smmgnye hari2 doa yg terbayek tuk diri aku...aku still berharap walau pun aku sudah tau and sure jawapannye ape...tapi aku still ade effort yg terbayek if rezeki ade,adelah...if xde rezeki aku terima seadanya....emph....

0 kritikkan:

Post a Comment