Tuesday, January 4, 2011

colouring ur day (2011)


4 colours stand and give a lot of meaning

confidence


play together


stick together


5th jan - kebuhsanan melande duduk mendengar masuk dlm otak dan prosesakibatnye mate ku mula mengantuk apabila jam di tangan menunjukka pkl 130pm...aku xtau wtpe tuk menghilangkan kemengatukkan aku pon bermenla highlighter di depan aku..terpikir plak nak amek gmbr dan inilah hasil2nye...cm x terlambat tuk aku berazam kan...from kaler2 ni aku mcm terfikir aku suppose warnai idop aku ng kaler2 nie...aku xnak lagi idop aku gelap gelita mcm thn 2010 is my bad year...mebi disbbkan aku terlalu byk baju kaler itam ke kan tuk yg terbwa2 sekali dlm idop aku jadi gelap malap je....huuuuu....so diz yr smmgnye bru je awal thn nie aku kne bersiap sedia bangun semula and forget evertyhing da previous and pass...no turning back ayu...kejar selagi ape yg mampu...yg paling penting jgn sedey2...idop ni mmg mcm2 dugaan...learn from mistake...bnde tu la sume pengajaran kpd kte tuk lebih maju n matured...so ayu nila masenye tuk berfikiran positif n be more matured in ur life...umur pon da makin tu...so ape yg berlaku dlm 2010 sume adalh pengajaran yg terbayek dlm idop aku tuk aku success in my life...tenkz god ! :)

0 kritikkan:

Post a Comment