Friday, January 28, 2011

kanta lekap :)

DATE : 29th JANUARY 2011
TIME : 1030AM-1200PM
VENUE : FOCUS POINT GIANT,SENAWANG

Saje menggedik mau mengisytiharkan tarikh pembelian dan pemakaian kanta lekap@contact lense wat pertama kali ke ats diri ku ini...hahaha...mmg bg org len bnde da biase da normal...mcm da xde bnde tp bg aku bnde yg bru...something hew in my life k...bkn ape aku mmg da beriyer da sgt smng tuk pki contact lense ni dri dlu ag...tp da beberapa kelas tutorial aku amek mmg x lepas2...da mcm2 org ajar aku pki mmg xley msk derr...so ni la aku bertekad dgn penuh keazaman tuk mmbeli contact lense dang ingin sedaya upaya tuk memakainye...hehehe...today sabtu aku hantar ayah ke rantau wif my mom then mama teman aku jog di kompleks belia dan sukan seremban...kali ni 4 round je aku dpt buat...xtau la sbb kaki melecet kot so aku xthn sgt nk teruskan....after that ktorg move breakfast di tmn bukti bedal sekali 2 roti canai bersama2 teh o panass...then ktorg pon terfikir nk g giant mama nak beli beras la krim pelembap diala...so giant jela kebanggan kami...smpi2 giant mama kata nak g kedai spec nk btl kan spec dia longgar...suddenlly aku menggedik ckp ng mama rase cm nk beli lense alang2 da nk g interview t kan..so prepare la dari awal...haha...mama pon bkn men smngt ag soh aku beli bagai kan...aku pon smngt la tnye org tu sume...hahaha....ceyh org tu mmg smngt la nak jual kat aku..siap cek mate bagai..then ajar aku cne nk pki ape ptt wat sume...so ni la hasilnye...aku dapat beli 2 kotak contact lense sbb power aku dua2 belah mate x sme...so aku ade 6 set skunk bersamaan 6 bln aku ley pki..then siap beli sollution 2 botol...dah tu siap mntk free gift ag kan...hahaha...smngt kan aku...sbb regular customer kot x kan x ley kautim kan3 !!!! so ni la hasilnye aku berjalan di giant..so far aku jz blajar pki lense dari org focus point tu jz 15 mint k...hahaha...yesss aku berjaya memakianye...and sgt sng rupanye...smpi la aku ke wdding td jumpa amalina dia x kenal aku sbb aku x pki spec...hahaha...ko la org 1 st jmpe aku memakai kanta lekap...btw tenkz amalinaa....eyh terkeluar topic plak...btw ni jela aku mau update perkembangan tntg diri ku ini....yeeehaaa...btw coment la kengkwn aku beter berkaca mata or berkanta lekap... :))

0 kritikkan:

Post a Comment