Monday, March 14, 2011

aktiviti di hujung minngu

main focus in diz blog
PIZZA


5th & 6th MARCH 2010
VENUE : MERATA2

saat ni byk glr la memory yg aku nk hapdate kan...ish smpi xley ingt la kan weyh...ok start from on 5th jan...akibat kebuhsanan sorg2 suddenly text zaim and we r goin to lucnh togeher @mekdi sek 3...best2 ble lepak ng zaim standard ktorg berborak more about sports...zaim now sgt addicted wif bike and aku plak tbe2 teruja and sgt2 bermnt gak...tp kne kmpul duit dlu la kan...dlm lepak2 tu aida text aku tnye ade mne and ape plan...dan2 gak receive msg from my kazen soh melawat dia bukak bazar kat dataran shah alam...pergh mmg terbayek la...tau2 je sumeorg aku mmg tgh buhsan and sgt2 free kan...zaim ajak aku pergi mengymkan diri di celebrity fitness subang parade...oh yeah...mmg terbayek la derr...1st tym k pergi...mmg feel comfort and better k...rse mcm tough plak ble msk gym nie...bluekkk sumpah geli glr...mmg xla...cmni je x berubah2 pn aku punye fizikal...lame gak ktorg abeskan mase kat situ...aku byk wat lower body zaim wat upper body...best after gym bley mandi2 bagai siap ade hair dryer nicela environment kt situ
after gym aida terus pick up aku kt subang parade cz zaim nak terus pergi men futsal kt usj..ktorg x sempt jmpe pn cz kat surau je ktorg da separate...aida trs bwa aku g umah azwan....yeeehaaa bapak segan nak g umh org maghrib2 kan...tp sbb aku ng aida xtau kemane ktorg pn dgn menylumberkan diri msk la ke rumah azwan...yg ade tym tu adk dia laki n pmpuan n mak dia...ape aku bley kte kt sni 1st nmpk adk dia laki mangaiii awat hensem benar...cair dowh...hahaha....tp xkn nk over plak kan...coool ayu...aku pn dok kt blk dok smyg kan...kuar2 blk je trs jmpe mak azwan heheh...ktorg langkah kanan sbb menu dnr mereka mlm tu adalah pizza
mak dia siap buat byk glr k...dgn sumbernye akibat aku lapar glr bru blk gym aku x henti2 mkn k...tp hakikatnye sgt2 la best weyh..xtu nk ckp cmne...lazat hingga menjilat2 jari la weyh...aku la org paling byk mkn dowh...azwan x abes2 dok perli aku kan...derrr...mmg haarrreyyy la..tp pedulik hape aku xkan nak lepas rezeki dpn mte kan...aku siap dok sambung mkn ag k...then siap xtau malu mnkt kt mak azwan recipe cmne nk wt...huhuhuh....mak diasiap smngt gak la dok ajar cmne nk wt sume...siap mak dia tnjuk kan sekali ag cre cmne nk wt...pergh mmg terbayek azwan aku bkn nk bodek tp mmg best glr pizza mak ko wt...len kali agak2 mak ko nk wt jgn lpe ajak aku dtg umh k...hahaha
then ktorg siap2 trs la ke dataran shah alam...cz azwan ade performance kt sne....rupa2nye same tempat ng kazen aku dok bukak bazar tu...btw aku dpt duduk sblh adk azwan yg konon2nye aku cair dlm keta tym otw ktorg g dtrn s.alam...adk dia ni utim student gak...hahahah...xmenggedik mne pn la aku dlm keta tu kn...aku kot mmg wt slumber2 jela...huhu xde mse plak nk amek peluang meggedik terlebih kn...smpi2 sne aku trs jmpe my kazen si sarah dok tgh menjaga boothnye...hahaha..smpt gakla berpicture2 ng dia n my senior tym kt pu3...hahaha..then lmbt gak azwan perform pkl 1130 kot ke around 12 dia bru perform...btw cm enjoy gakla tgk performance byk2 tu...best2 gak...terpikat ng pemen sexofone yg aku n aida dpt detect dia from group cy yg dle...terbayek wok dia men..style glr...then lewat gak blk mlm tu aku sleep over kat rumah aida ag cz tmrw aku nak hangout ng gadis2 di OU !!!!
smpi je rumah aida mate mmg ngantuk glr tp mlt still nk berckp...hapdatela ape yg ptt kt aida kan...borak2 smpila trtdo..bgn2 je esk aida kuar ng mama dia n kakak dia...aku dok on9 la ape ag smbil tggu nab pick up aku...da mcm rumah sndri plak kannn...then nab amek aku trs shoot bwa aku g rumah unty dia kat kota damansara...bapak kaya umah unty dia kan x siap plak 3 tingkat...mcm2 ade kat umh unty dia...nab nak amek raquet tenis ktenye koko dia amek tenis...hahahha...then brula ktorg g ou aida pn smpi gak tym tu....dok jalan dok borak then x terfikr nak beli tiket wyg beratur sume wyg penuh..hampeh btl...tu jela...my weekend aktivity on 5h and 6th march 2011....bg aku have fun jer dri buhsan dok umh atleast terluang gak masa aku...da 2 weekend aku dok berhave fun di kota raya kuala lumpur....dz wk 18th 19th and 20th cmfm and bukan dijangkekan shje tp mmg sgt2 la aku free lagi...adui sumpah buhsan glr kalo weekend aku free...derrr nak wat ape dowh...sesape ade plan plizz jgn lpe halo2 aku k....if x mmg memnuhi masa duduk di rumah shje la aku....emphh...haha sedih la plak kan...:P
air tgn original from mak azwan....walaweyh cm teruja plak kan...mak dia pn cm friendly2 so rse x segan plak...td bkn men malu kan nak msk..lalalala...:P

0 kritikkan:

Post a Comment