Wednesday, March 23, 2011

sepetang

23rd MARCH 2011 - berhubung ng my status finally end of story so here aku mmg menghabes2kan story aku dgn aku bergumbira wif rakan2 setugas aku...abes kerja @4pm kami mkn beramai2 smbil berburak2 mmg x hengat..share ape yg ptt cerita2 seronok2 dlu tym zmn2 blajar bagai x gitewww kann...hahha...then ktorg pusing 1 SP sje tgk ape2 yg ptt x bli pn dorg je byk bergmbr...suddenlly teringin plak nak berkaroke...and then ktorg menghabeskan mase 1 jam tuk karok..hahaha...diz is my first tym k karok wif them sgt2 la sporting n best k...xley bla aku adzry ijad n fazirah dok lepak dlm tu kak d n nadia da trn dlu mls nak join...adzry paling x ley bla pantang nmpk mic..tp sporting2 n best hv fn glr k..then suddenlly ktorg terlupa amek food yg ktenye boss banje...haha ape ag mkn tym !!!
abes je aku trs blk umh then menyemayangkan diri and seperti biase aktiviti ptg aku adalah jog and jog...huhu...smpi ke mgrb gak la aku join cz sgt2 lewat aku trn jog today..hahahha..sgt2 la penat sbb mebi terpekik terlolong byk sgt kt dlm karoke tu kannn...haha btw aku sgt terhibur rini wif them..tenkz adzri ijad fazirah kak d nadia n sume2...korg sgt2 best !!! :)
hopefully aku semakin happy bila berada dgn org2 yg sgt menghiburkan hati aku....


*btw title SEPETANG ni teringt aku tbe2 KUALA SEPETANG lepak ng ddiva kat sne x hengat dok gelak bagai..teringt weyh @jan 2009 kan kte lepak kt sne sme2 after sek@mmu taiping :P

0 kritikkan:

Post a Comment