Friday, March 11, 2011

kejutan bagaikan terkena karennnn !!!!

walaweyh ape yg aku nak katekan sini lame glr x hapdate blog aku ni kan...bknnye mls bknye xde mse bknnye ape2 pn...0n9 je byk je bnde nak hapdate tp tula hati nak menaip ni mmg x ade so mcm biarla blog aku ni berhabuk2 kan...habuk ke ??? wuteverla...jz nak hapdate di sni...byk nak hapdate sbnrnye tp yg lepas2 biarla later2 aku hapdate k...jz nk share sket cerita yg baru terjadi sbntr td...ngeh3 !!! xtau la crita ni sedih ke gembira ke poyo ke geli ke gedik ke n pape jela pndngn korg k...aku hanya boleh share je yg len2 tu korg kritik la yerk...jz now aku memfoya2kan diri di kota raya sekitar bukit bintang....mcm2 tempat yg aku masuk lot10 la fahrenheit la siap la shopping sket ape yg mampu kan...duit bkn ade sgt pn...tp teringila gak pgg beg plastik paper beg bagai kan sbb org keliling sume dok hangkut beg plastik...then aku cm kelaparan cm nak bedal mekdi jap...nab and da geng da smpi pn kt pavi...aku dok slumber je lyn blues kat mekdi kan...glr la plek pernagai aku skunk nie kan...smpi sne mmg penuh glr la kat gsc tu org dok tggu nak ms wayang...mcm2 org umat yg aku jmpe..gadis2 hot laa...family2 laa...couple2 yg sweet bagailaa...sume high2 taste je k..xley bla siap aku nmpk geng2 gay dok dkt ng ktorg dok berpeluk2kan mengalahkan pasangan bercinta laki pmpuan k...pergh sumpah mak geli k !!!! then nak msk wyg je ktorg beratur dlu dok nak beli pop corn air bagai...warghhh sekali ni yg excited aku nak cerita guess what siapa sebelha ktorg yg sama2 beratur...aku toleh mmg yes itula lelaki idaman gua k.....aku beratur sebelah
FAHRIN AHMAD
mmg aku x sng dudukla kannn...sumpah tbe2 aku rase gigil mcm aku punye bf plak kat sebelah tu kannn...bapak weyh ape aku bley kate kat sni mmg hensem glr terbayek dari ladang k...xtau nk ckp cmne...aku mmg x lepas2 pandang la kan...dia family outing kot cm ng kazen2 n unty dia...siap ade sorg bdk kecik ag...nmpk dia so gentle n penyayang org dia ble dia dokong bdk kecik tu men2 ng dak kecik tu....ouh so sweet k...oley x aku kate kat sni aku tbe2 terasa teringin n x saba nak kawen...mama plzz find me one guy yg boleh mmbahagiakan angahhhh... :) gedikla kan hope one day akan wujud jugak jejaka itu bertahta di hati ku cehwah xley bla kan...

nak tambah lagi...bila aku pandang fahrin mmg ape dlm pikiran aku...aku ingt sum1 je..yes mmg sorg je...cisss nape mke same...seyes aku nak ckp kat sni same exactly like my ex...ouh biarlah org kata jauh panggang dari api pn...but after aku renung si fahrin tu aku snyp sndri je n aku terdetik mmg 1st word dari mlt aku...OMG nape same sgt mke fahrin n si dia...same sgt2 jz fahrin more then tougher laa kan...mmg xley nak tanding la men rugby tu kannn...xpela biarla aku simpan sorg aku pn xbrani nak sharing cte ni yg dia sme mke tu kt kwn2 aku...mmg kne pelakung la kannnn...ape aku bley kate kat sni suddenlly i miss him a lot...nape la kan fahrin ko wujud tbe2...pdhal elok2 aku tgh nak happy2 tenang2 kan fikiran kan...aku semakin kuat n tbe now aku lemah kembali...pergh ayu jgn nak gedik k...cisss sabar jelaa...xpela doa jela yuuuu jodoh di tangan tuhan kalo ade jodoh x kemane...even aku tau mmg da jauh pn jodooh tu pergi...cmne2 pn mmg aku sedar n tau we r not back togehther....siapalah aku kan...mmg x layak au tuk dia...aku sedar darjat dan taraf hidup aku sgt beza ng dia bagai langit dan bumi...ceyh byk tol peribahasa aku gne kt blog aku today kan...glr maju ko ayu skunk...ok done enough !

0 kritikkan:

Post a Comment