Monday, March 14, 2011

bersama terchenta !

our breakfast :)

9th March 2010
KOTARAYA
1030AM - 745pm


plan ktorg bkn bek punye kan kunun2 nk jmpe dari 10 feb smpi la ke march baru jmpe...postpon bkn men sebulan ag kan...standard la ble ng nana kan...yeah so today aku dptla berjumpa hangout wif my besties dearies si gedik2 nana...hahahahha...oops jgn mrh nana...bla ko kalo nak marah aku kan..aku hapload t video ko dok berdansa dlm red box t...lalalalala :P
our activity spnjg 1 hari bersua... :)
  • breakfast @mekdi bb
  • muvee tym @ pavilion (i am number four)
  • zohor @ pavilion
  • meronggengkan diri di pavi smbil berpsoing maut x maust sgt la :P
  • then mencari kasut ke fahrenheit plak
  • mempublickan diri monorel and lrt ke sogo
  • mengkarok kan diri di redbox 3 hours smpi lebam
  • asar n magrib @ sogo
  • pergi mampus blk ke pangkal jalan ! :P
have a nice wednesday wif u nana cz everything sgt saving cz hari rabu adalah weekdays and ahri rabu adalah hari yg murah tuk berentertainment...ape yg ag best all out aku kuar ng ko penuh dgn have fun tnpe sebarang gossiping ng ko...tu yg sgt terbayek..and aku sgt2 terhibur and kurang tekanan dlm diri aku..aku jz tertekan ko x hapload2 ag pic kte kuar kan...derrr copek la sket...free kite ronggeng sme2 ag k nana...pas ni aklo bley g oversea plak la k...blk2 kl je msia je...buhsan dowh !!!! :P ( cpt g servey mne2 murah2 tuk kte fly holiday )

0 kritikkan:

Post a Comment