Saturday, November 6, 2010

COACH WANITA



hahahah sje mau update...pd sesape pelanggan setia...oops silap penumang setia KTM cmfm2 sgt familir dgn gambar ni kan...xckp ng gambar anouncement ag "perhatian kepada semua penumpang coach tgh adalah khas utk wanita shj" then ade ag banner...'RUANG MENNUGGU COACH WANITA'...xckp ag dkt coach tgh penuh ditampal dgn logo2 nie...aku sg tenzk la and appreciate la pd KTM cz wat coach sebegini rupe...sgt2 bgs n terbayek laa kannn...sgt comfort and safe tuk kaum2 wanita mcm aku ni...bkn ape aku da byk sgt perngalaman dlm tren ni...jmpe 'org glrla' jmpe 'mamat klntn yg sgt anoyingla' (ske kaco2 org even aku wt bodo je) 'jmpe keling2 pariya yg bau so smelly sgt menjijikkan' mcm2 org lagila kan...kdg2 rse sgt x slamat nek tren sensorg nak2 perjalanan aku ni agak jauhla selalunye sejam dua puluh mint from klsentral to seremban...x kre tym tunggu ag almost sejam kdg2..ng mcm2 org...pergh sume tu dugaan idop kan...pengalaman2 weyh...ok xpe ni yg akk critekan nie...huhu so bg aku as penumpang setia merangkap regular passenger tuk ktm sgt2la mrh pd kaum2 ADAM yg sgt xphm bahasa ke xbute hurf bute warne bagai kan....penuh bagai kaler pink2 ala2 ladiz girlish bagai so sah2 la khas tuk wanita kann...tp bley plak tanpe segan silu mereka2 ni bley ng slumbernye msk dok skali kt dlm coach tu kn...pergh geram plak aku..ritu ng saratnye perempuan dlm coach tu bley gak kan kaum2 adam ni slumber msk...pergh pns je waa...

1 hari tu aku mmg sgt suke la situation ni...aku naik train from seremban t0 kl sentral...mmg aku berdiri spnjg prjlnan...mmg sgt penuh...aku ble dlm ktm standard la aku mls nk pndg org..kalo pndg org ade je bnde aku nak mengate...hahaha...so elakkkan dri tmbh dosa aku pon lyn jela ipod smbil tgk pmndgn luar yg hampir every week aku tgk...sgt bosan tp lyn kn jela tgk rumpu2 umah2 bangunan2 bagaikan...stbe2nye kt mid valley tbe2 ade polis yg jage kat situ panggil...'panggil wanita blkang tu dtg sni' then sume org kt situ turn blkang skali ade sorg mamat ni dlm coach wanita ni laa...hhu laki tu cm nk tunduk2 tp polis tu panggil glr2 selagi dia x kuar...pdhal tgh penuh glr n sgt susah dia nak kuar..last2 dia kuar gak kne tukar coach len..hahaha...yes gelak besra aku sensorg kn dlm hati....kt klsentral pon sme polis dia sgt ketat dok halau lelaki yga de dlm coach wanita nie....

so pd kaum2 adam beware la yerk...jgn nak sesuka hati msk dlm coach ni...da kne halau nanti xpasal malu kan...pas2 ni jgn terkejut kekalau kne saman...berani masuk laaa....hahahahahaha....

pd org2 nk bercnta pn xyah nk sweet sgt tmn awek smpi dlm coach wanita ni yg si kaum hawa ni sile la msk ke coach len dok berkepit ng pasangan anda yerk...slumber je cool...kalo x,xyah nek ktm k...nek la motor ke rempit pe dehal...hahahahhahahaha.... :P

0 kritikkan:

Post a Comment