Tuesday, November 9, 2010

1 2 3 4 5

ceyh mamcam lagu mambo number 5 plak kan...1 2 3 4 5...lalalalalalala...i'm happy rite now..and hope everyday im keep smiling and laughing together wif my friends and my family...ceyh actually ade maksud tersurat and tersirat di sebalik setiap nombor2 ni...haaaa ape dia eyh cbela teka ??? mebi jam...emph pkl 1 eyh bkn pkl 2 kot...mebi...xpon mebi bape km or bape round aku jog sehari...hahaha agak merepek gak di sni...xpon tahun kot...pd student now aku thn pertama (1) eyh aku da thn kedua (2) pergh da lima (5) thn aku study x abes2 ag ni...ape kes ??? hahahaha...ish xkot ape la kne mengene ng nombor2 ni dlm blog aku nie...biarla aku tau sndri maksud2 setiap di sebalik nombor 1 2 3 4 5...sgt menyakitkan mengecewakan mendukacitakan menecundagkan eyh ade ker..ape2 jela...tp now mebi nak masuk enam (6) aku perlu buang jauh and mle kan hari anda bermaksud mlekan idop baru...ape ada dgn bnde lame...kalo still pandang blakang idop waa x maju beb...mebi diantare nombor2 ni aku paling hate ng no 2...but i really2 love dgn no 1...no 2 mmg paling byk history kat aku..kre bad historyla...tp bnde ni gak mmbuat aku lebih matang tuk berfikir dan maju kedepan...kre bagi aku sedarla disebalik no 2 nie...no 1 mmbawa aku keawang2an...1 kan sumenye best...pertama tu...johan tu...juara tu...junior tu...hahahah sumela best tpt tula yg membawa aku kecundang dan jatuh dlm kehidupan aku...utk 3 4 5 aku maish blur2 aku masih mengharap..aku hampir menuju kejayaan walhal disblknye aku hampir gagal sbb aku terleka...no 5 aku tekan kan aku semakin sedar dlm kehidupan aku...aku sedar aku x bley trs kan idop aku begini..aku harus bangkit tuk majukan diri sndri...tenkz pd no 5 kerana mmberi aku kekuatan mmberi aku semangat mmberi aku kesedaran dlm kehidupan...gap yg jauh sgt menguatkan aku menyedarkan aku...ok skunk aku perlu bagi space...now amekla peluang ni tuk merapatkan diri anda...and aku xkan kaco lagi..aku akan lebih kuat tuk diri aku sendri...aku xperlu kaco idop org len yg mau menuju kebahagiaan...i pray for u...aku perlu menuju ke n0 6 tuk hari yg lebih baik lebih ceria dan lebih bersemanagat...rmi org2 disekeliling aku skunk...now ayu pliz open ur heart open ur eyes...smile to everyone ...jgn emo selalu...relax and chill...berusaha berdoa bertawakal...now focus pd kerjaya and future..dont turn back...krn itu sgt menyakitkan...percayalah rezeki ade dimane2..and one more thing kalo ade jodoh x kemane....tenkz a lot to my friends & family..u rawkss... :))

0 kritikkan:

Post a Comment