Monday, November 8, 2010

JERSI BARU SKUAD BOLA SEPAK KEBANGSAAN




ADA GAYA - jersi terbaru skuad bola sepak kebangsaan yang masih mengekalkan belang kuning hitam bakal menyuntik semangat skuad negara apabila beraksi pasa sukan Asia di Guangzhou.
Jersi belang kuning hitam dan jersi kedua yang mengekalkan warna biru dan merah diselangi warna putih dijual di kedai Nike dan Al-Ikhsan dgn harga RM199...
walaweyh smart gak jersi baru nie...harge xley bla...standard mmg gitula harge dia...kalo aku nak beli standard danau jela yang aku mampu...hahaha xpon rakan2 tlg la present kan yerk...mau jersi no 8 kalo bley siap chop name zaquan k...hahahahaha....
btw good luck to skuad kebangsaan tuk sukan asia yg sdg berlangsung and coming soon AFF suzuki cup 2010 di Jakarta disember nie...xsure la aku rse nye sukan asia ni si kombar x dpt men...cz masing2 injured...but aku x sure sgt ng khabar berita nie..zaquan mmg cmfm injured still kne rest 6 month x abes ag...aidil pon injured tym final ng klntn ritu...
hahaha terigat sal sukan asia kalo ritu team dragon boat aku mng dpt la pergi ke guangzhou...cito eyh tp xmampu kan nak berjaya kat situ...dpt cert je cukuplaaa...hahahahah....


0 kritikkan:

Post a Comment