Tuesday, November 16, 2010

hate = benci


baby ni buat bkn aku !
so sweet kan :)
demit !

boleh bla xyah nak berlagak ng aku...pergi mampus...yes mmg betul mase depan aku blum tentu ag..belum sure cerah tp atleast akud a selangkah ke arah kejayaan...so xperlu k nak create aku cmtu...tau darjat ko lebih tinggi...level ko lagi tinggi dari aku...tp aku manusia biasa ade maruah gak k...aku ade hotak utk berfikir k...xpelru nak bodoh2kan aku...xpelru nak wat aku cmtu tuk aku resign...aku wat bnde ni sume tuk diri aku...utk kesenangan aku gak...aku bkn wat tuk dipakse...aku wat tuk kerelaan hati aku...so pliz la appreciate ssh kot ko nak dpt yg permanent...sume ko dpt akan bla cmtu mmg x berthn k...kalo aku mmg kaya jutawan hartawan x hingin la aku nak jejak kat situ...ini pon aku bertahan disbbkan atas nasihat mak aku je...kalo x mmg pergi bla la..aku xde duit kat tgn miskin pon xpela...sket pon aku x heran k...aku still ade ayah yg mmg resposibilty everything ke atas aku...if aku xde duit ssh cne pon aku still ade ayah yg boleh support aku k...aku wat ni pon utk kurgkan beban ayah aku...dah la bla xperlu nak tuduh aku macam2...aku bknnye desperate k...aku xlapar pon tuk sume tu...kalo aku nak hine nak kutukkan mg xbsetla kan...kan sume kate aku ni pmpuan jenis ape...kalo da xberpelajaran tinggi tu mmg cmtulakan...ble dpt lebih sket nak kecoh kan...pdhal bru je level tu k...aku pn bley capai setakat level ko tu k...mebi lebih dri tu pn aku ley dpt...so not profesional k...ikut sukeati ko laa...aku akan berthn selagi aku mampu...and after diz skali ag ko sial kat aku mmg pergi mampus aku bla...bkn aku mengalah tp aku mls nak bertekak ng org bodo...lagi aku loyn org bodo ni makiin bodo jadinye...aku akan buktikan la level aku akan lebih tinggi dari ko...wait and see k...ine day aku akan berlagak depan ko..and aku hope ko akan mntk maaf kat aku....sbb aku tau totally sume tu bkn kesalahan aku...kalo salah aku mmg aku admit...now mmg aku x berslaah and aku x tergamak nak wat po...sejahat2 aku pon aku bkn jenis org mcm tu k...

0 kritikkan:

Post a Comment