Thursday, November 11, 2010

TERKINI !

hahahahaha...saje mau mengupdatekan status even x sempat berhabuk pon ag blog aku nie...tp since aku rse aku ade pembace setia yg sgt menggemar stlaker blog aku ni ape salahnye aku mengupdate pelbagai cerite sal diri aku kt dlm ni kan...kan3 ??? heheheh xde ape yg nak diupdate pon...nanti sian plak bukak2 blog aku xde cte kan...hahahaha...now SILELA BACE !
>>> today aku sgt mengatuk cz aku tdo x smpi sejam...ctenye gini smlm after dinner kat bangi and after tgk baby kat umh kwn nad kat kajang aku trs shoot lepak kat oldtown until 4am...then sambung tgk bola man u vs manchester city kat naz maju...seyes tym 1st half aku da laluk glr...then aku gagah kan diri tuk tgk man u kannn...tp 2nd half aku da trs x ngantuk...then layan la bola until 6am...balik bilik tukar bju basuh mke sempat on9 jap baru aku tdo...tbe pkl 7am ayah aku call kate pkl 8 dia smpi kat ktm serdang pergh melompat aku dari sleepingbag trs g toilet sbb tym tu da pkl 715...hahahah...aku pon siap2 trs pickup ayah and ke hospital serdang nak amek report and medical checkup kat situ...standard hospital sgt lame k aku tunggu tp xpela aku pon dok lyn bce paper je smpi pening2 pale aku trs trtdo kt kerusi hospital tu kan...smpi la pkl 11 baru setle aku g lunch trs ng ayah...hehhe...then hantar ayah blk ke serdang aku pon trs shoot blk cyber and trs g ofis...skali image plak xde...sungguh keceper !!!
>>> ptg plak standard aktiviti aku memfitness kan bdn utk tingkatkan stamina...hahaha...pkl 5 aku da siap2 and ktorg aku paan zarif n kak siti trs ke KTP...training kayak kat situ sbb ktorg ade pertandingan kayak ahad nie...smpi sne ujan renyai2 plak..so ktorg trs la jogging kat ktp..pergh boleh thn la ble jog ng bbdk laki ni...langkah besar sket aku...hahah...lari smpi lebam lari smpi penat...mmg sgt puas...itu jela stakat ni aktiviti aku hari nie...
>>> then zarif ckp ade tiket free tuk showcase yuna mlm ni kat FOM...haha cm layan gak kann...aku dok tunggu la kot2 dpt tiket free...hahaha...tp aku rse cm nk blk sban gak...hahaha...xpela beter blk sban...family come first...ok now waaa rempittt blk ke seremban...bye cyberrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :)

0 kritikkan:

Post a Comment