Thursday, December 2, 2010

KENABOI INTERNATIONAL RIVER CHALENGE


MY TEAM
from left : paan me zarif

15th NOV 2010 - jz nak share experience aku oin diz event...actually last mnt pon kak siti hantar participant nie...dpt call dri kak siti suruh dtg bilik dia...aku pn cm biase bz ssh nak cri free tym jmpe kak siti...then one day ni b4 g kerje aku singgah dulu blk kak siti...sampai2 je kak siti tnye da training ke tuk hulu langat adventure race tu...aku pn ckpla ktorg mmg try training hari2 la kalo free tym...xpn ktorg training sndriri kalo partner bz...tbe2 je kak siti kate x dpt tau ke ade kayak competition kat jelebu...aku ckp ade dgr gak tp ingt da x ley hantar participant...then kak siti kate nak hantar gak partiipant...tym tu gak la aku pki fon stad tu kol zarif la kol paan laaa....kol organizer sume and setle everything...siap ol abg me mntk nk trn training ptg tu...seperti biase mmg setakat training kat KELAB TASEK PUTRAJAYA (KTP) mmg lepas laa...ptg tu gak ktorg sume trn training...mase tu da hari selase...sabtu da kne reg ...hahaha..lame kot da x trn kt air ng cuti puasa cuti raya...ble trn air rse plek glr k..x stabil gak mle2 ble kayak kan...hahahah...tp okla last ktorg wt decision paan amek single aku n zarif pki double...sbb competition ni 1 team kne pki single n double...esk pon sepertia biase ktorg trainng n khamis...jz 3 hari je..dala khamis tu x dpt trn air...sbb org ktp xde...ktorg jz wt fitness je...lari keliling ktp bagai...then jumaat aku xdpt join dorg training...aku trs jmpe dorg kt sban nnt dorg pick up aku...zarif setle kan bli power bar power gel sume...aku plak setle kan tmpt tinggal...mlm tu ktorg tdo homestay....14th nov tu....after reg...mlm reg tu mmg hujan lebat...so ktorg x involve sgt...after dpt dnr tu ktorg smbung dnr kat luar ag...cz kak siti abg jep sume x mkn ag...kali ni race abg mie pon msk tp dia kategory len...tbela hari rave...xsangke anak raja pon msk gak...hahaha smngt k...kali cabaran ktorg kne wt kayak on 32km...ag satu spnjg kayak ade jeram n halagan laa...mmg agak susah la ble lalu kt jeram tu kan...naseb ktorg boleh handle kayak..nseb je x capsize...cume da tgh2 kayak aku n zarif bocor...tp ktorg trs kan gak...kali ni ktorg masuk IPT category...alhamdulillah until finishing line dpt abeskann...ktorg dpt tmpt ke - 4 diklhkan oleh bbdk UPSI...seperti biase @finishing line dpt medal...then abes je race penyampaian hadiah dpt ag medal tempat ke 4 n cash rm900 divide 3 sorg dpt rm 300...yeeeeehaaaaaaaaaaaaaaaa....sgt enjoy glr k....WOW !

0 kritikkan:

Post a Comment