Tuesday, December 28, 2010

zat besi

zassssssss....ape yg menarik sgt ng zat besi nie ??? taaadaaaaa....cito eyh cani...aku beriyer la dari last week sbnrnye nak derma darah nie...xtau nape aku excited sgt2 nak derma dara kan...ooops DERMA DARAH bkn DERMA DARA....lalalalala....last week nak derma tp x g mkn...then smlm nak derma x ckp mase lak...mmg xde mse...sampai2 je org tu da tutup counter...then today after ke les copaque aku terlebey mase plak..siap ckp lunch break1 kat les copaque tu...ade talk kat sne...aku nak derma je...mcm2 dugaan beb...nak derma doktor g smyg plak aku kne tunggu bagai...skali ble doktor dtg...nyampah plak aku gn doktor yg kerek ni kannn....bkn men lame dia cek darah aku bagai...surprise gak la aku nak tunggu ape doktor ni ckp kan...skali cek punye cek doktor tu kate aku x bolleyyyyyyyy dermaaa...sebab aku kurang zat besi...terima kasih....warghhh !!!! ngenggg tol pehal plak aku kurang zat besi...zat besi nie ape weyh ?? aku krg mkn sayur eyh ??? mmg aku x ske mkn sayur tp sblm ni da 3 kali aku derma lek je boley....ouh mebi b4 diz aku suke mkn buah...mmg obvious glr skunk aku da xmkn buah sbb da xde stok kat sni...susah aku nk jmpe buah kat sni....eyh tapi ade kaitan ke buah ng zat besi...lol betul...pas tu bdk2 ni ckp tgk ko sehat je mkn ayam2 hari2...tu bnde len kot kan...ceyh biadabbb betul...geram glr ! xpela xde rezeki aku nak beramal jariah hari ni...nak wat amal kebajikan menderma pada hari rabu...hahahaha...itula kesahnye di sebalik title of 'ZAT BESI' i like...tenkz doktor meningtkan sye mngenai kekurangan zat besi dush...demit ! :P

only me : ayu shariff

0 kritikkan:

Post a Comment