Wednesday, December 29, 2010

BREAST CANCER....talk !

30th disember 2010 - mase itu emas...so gnekan mase sebaik2nye...tu la slogan idop aku...huahuahauhauahua...cni cito eyh...ade mse free ktorg pon ape lenjan la lets shopping tym...shopping x berhingat ng kawan aku pabila dikala gaji sudah masuk kan...yahoooo...mencari brg bodoh2 je pn dekat berjam...yeah today aku da mmbeli kasut baru ag...sukernyerrr...tatkala sdg mmbeli belah mndpt msg from sum1...my friedslaaaa x de mkne skandal2 nie....kate ayu free x now ??? jom pergi dgr talk sal breast cancer....auwwww cm hot topic je ni kan...walhal aku xpernah pon pergi mndgr2 talk2 cni b4 diz...aku pon menggigihkan diri membalas msgnye dan berkata ok c u there....pdhal aku dok bershopping ag tym tu...after dat trs shoot ke tempat talk..and talk dah pon start..xpe dgn segan silu sbb depan aku pon tym tu ade sekumpulan lelaki nak masuk hall tu...aku pon wow smngtnye bdk2 laki ni dgt talk sal breast cancer kan...aku pon jadi x segan and tulis laaa nama bagai kat pintu masuk...masuk2 je doktor tu tgh bg speech...boleh thn ramai gak..aku plak dok sblh laki sbb situ je yg ksong terhampir dgn pintu....hahahahah...layan glr ker doktor tu bukak video cne nak self exam breast cancer bagai...mmg kene open glr laaaa...mcm2 video k dia bukak...but sgt berbaloi la aku ke sne...aku byk gak dpt info and care2 cane nak cek care yg sbnr...ag pon my mom pn ade kne breast cancer...so i need to berhati2 sume nie...riso gak kan kalo aku kne 1 day...wallahualam...sumenye ketentuan tuhan kalo dah kne tu kne jugak kan...tp b4 terkne tu kne la berhati2 dahulu...berhati-hati di jalan raya...hahahahaha...best2 talk to..tenkz ezzah for da invitation and tenkz doktor for da info...nyum3 !!! :P

0 kritikkan:

Post a Comment