Thursday, December 30, 2010

pengalaman ngeri + riang2 !!!

TIME : 930am - 115pm
DATE : 31st January 2010
VENUE : dissection hall

seperti biasa aku akan memnuhkan aktiviti harian aku utk menghiulangkan tekanan2 yg melanda ke atas diri ku ini...semakin hari semakin pelbagai aktiviti pelik ag menarek yg aku wat...totally different k ayu dulu n ayu skunk..but i love my new life...hehehe...ok cito eyh gini tatkala sedang kebuhsanan rakan seperjuanagn ku mengajak...eyh ko free x esk...jom teman aku g dissection hall weyh...aku pon tanye kobondo eyh tu weyh...jadah ahram aku xtau pape weyh...bilik maayt la lol...aku pon wow glr best dowh..aku terus kate nak2...smngat x smngt la aku kannn...then dia kate ok set esk 915 kte g k....
esk paginye smngt der 845 aku tgk msg bdk ni senyap je aku pon smngt msg dia kate jadi ke g...dia kate ok weyh 915 gerak cpt2 mndi siap...aku pon melompat dari katil siap bagai laaa...skali mmber dia kate lambat sket dlm 945...ktorg pon alang2 da siap trs shoot gerak g breakfats dulu...hahahaha....pekena la roti kosong sorg 2 keping ng share nasi lemak 1 and teh tarik 1 !!!!
next ktorg pon gerak la ke dissection hall..hahaha pengembaraan yg mendebarkan...sampai sne knela menipu yg aku ni bdk medic gak kannn...haram jadahnye ayu shariff doktor kan...huahauahau..tu cte2 den tym darjah 1 tu weyh...hahahaha...skali org tu pon dok bwa la dissection tu sume nak wat experimen kan...pergh ley thn cuak...pedih idung mate aku bagai weyh...sbb letak formerlin kat dissection tu...pastu kat dlm bilik tu gaks till ade 5-6 mayat baru ag...glr la...actually aku byk amek pic dlm tu...tp disbbkan aku tersilap cut n paste from my memory card so half dari pic da terilang..aku x tau nak cari kt mane...kat recycle bin sume xde...byk aku bergmbr ng dissection tu weyh....sdey3...n one more thing actually x ley amek pic pon dlm tu...tp aku senyap2 jela ni g pulun amek pic weyh...hahaha..berdebar gak ni effect dia nanti kat aku...hpefully xde pape la kannnn..hehehe tp best3 tgk dorg study dissection tu sume...aku siap pgg bagi weyh...hahahahahaha...ni la pengalaamn antare terbayek tuk aku spnjg thn 2010 n mebi spnjg umur idop aku....hahahahahahahaha :)

0 kritikkan:

Post a Comment