Friday, September 30, 2011

17th sept 2011










TIME : 1pm -1030pm
DATE : 17th SEPT 2011
VENUE : subang --> wangsa maju --> selayang

berjalansa akan sempena 17hb byk glr jemputan tu pn byk x dpt hadir...kne divide 2 fam and friends...dsbbkan awalan aku da berya abes2an ng fam so 2nd week rye ake berabes2an pula ng rakan2...still kne divide 2 antre kwn di kl and sban...mmndangkan aku bru blk outstation and akan outstation ag nx wk so tuk tdk mmntkan bdn aku stay kl and beraya shj di kl..trpkse melupakan rkn2 di sban even rindu glr lme glr x jmpe..and 1st tym thn ni aku xberye ng rakan2 sbann...hope mereka phm..maafkan sye dari ujung rambut hingga ujung kaki yerk...
so spnjg 17hb aku telah beraya sakan wif my officemate open hs and majlis pertunangan su di subang...then aku move to wangsa maju wif dan anseb bek dan ade kalo x aku mmg bergerak la beray di kl..so trs shoot ke villa wangsamas rumah aidaaa guzle...and last skali beropen hs di rumah danny @ kekasih kwn ku azreena abdul rahman di selayang..bak dtg la danny 1st tym g umh ko bkn men hebat ag kan 3 tingkat..da mcm istana plak aku tgk umh ko..nice2...mmg perut penuh glr seharian mkn non stop sume hidangan best2...lucnh di rumah su mmg aku melantak glr dsbbkan smlm x mkn lansgung best gak kat umh su siap ade ikan sweet n sour bagai...then ke rumah aida mkn soto..xamek lamb sb da kknyangn...then ke rumah last umh danny dok berbbq bagai siapa de udang satay bla2...mmg best glr...untugl aberaya ni kan mmnjang mkn free je..hahahaha...lihat jela pic2 yg diambill..btw nice berjln2 ng kwn2... :)

0 kritikkan:

Post a Comment