Sunday, September 4, 2011

SYAWAL 1432

mlm raya melyn cik rania bermen bunga api + mercun pop !

rajen dia ikut atok eyh g takbir rumah ke rumah
siap bwa beg nak letak duit rye kte nye :)

pagi raya cik rania berkebaya nyonya :)

mlm raya
takbir rumah ke rumah

@ 12am baru mereka tbe di rumah kami

mlm raya setelah abes takbir
kami smabung mkn beramai2
and @ 2am baru ktorg tdo

pagi raya
setelah pulang dari masjid smyg raya :)

my sis fam
abg sab and rania


pergi alobg drive
blk dia tdo and aku drive
terbayek drive smbil mate kelabu glr...ngantuk !

MY FAMILY ~ my mom side

btw x terlambat ag kan aku ak wish HAPPY RAYADA DAY to all MUSLIMS...ngeh3 !!! finally ni je pic rye yg sempt diambil..yg len2 ade dlm camera kaka guwe aku pasti loading glr tuk diupload kat camera kazen pn ade rsenye....hehehhee....so nak kate meriah sgt biase2 jela pn kot thn ni..kesemuanya ala kadar...tp ape yg mmbezakan nye rye thn ni ng thn2 sblm ni adalah sblm ni aku meneima duit rye dri org rmi but thn ni aku menghulurkan duit rye kpd org rmi ng seikhlas hatinye....hahahaha..aku ade peruntukkan pada my parents my lil bro my rania my aunty and uncle di msjid tanah....hehehehe...tp aku ade trime duit raya gak from my sis...tenkz a lot along...hehehe...mogadi pnjgkan umur dan murah rezeki...hahahaha...tu jela pn...btw seminggu lebih aku bercuti aku mmg all out ng family and kazen...and kau x beraya lgsg ng kwn...abes sedare mare berya plak ikut parents aku berya umh kwn2 dia...hehehe...so ginila ape yg nak share bout my SYAWAL 1432....

0 kritikkan:

Post a Comment