Friday, September 16, 2011

BERAYA DI RUMAH ENAB


DATE : 11th SEPT 2011
TIME : 1230pm - 300pm
VENUE : BANGI !

dz yr 2011 is back beraya kembali dirumah cikenab yg kbtln buat open hs and kami beramai2 as usual berya di rumah enab....yg sgt meriah tetamu yg hadir...rmi sungguh kawan2 nab adk and kakaknye....food jgn ckp la bak dtg la sumenye smmgnye best dan lazat sekali...paling menarik and menjadi perhatian tiap2 thn kalo nab wat open hs adalah fruit cocktail hand made by ibu nab....selen tu cupcakes yg colourful tu pn sgt sedap k..aku bkn penggemar cupcakes sgt tp aku bley jd ske cupcakse ble mkn cupcakes kat rimah nab...then hidangan yg len mcm soto mmg terbaik...begedil dia mmg i like sgt2...then nasi beriyani aku x sempt rase sbb kenyang glr tp mereka2 yg rse sume kate best...ape ag yerk satay mmg best laaa...biskut2 raya rumah nab pon best..sbb melepak lame kat rumah nab tanpa segan silu mulut aku x henti2 mengunyah je..cocklatil tu jgn ckp la ade org tmbh yg bru je aku msti ulang...kre2 5 kali gak la aku amek...hehehehe...begitula meriahnye berya di rumah nab and secara x langsung aku jumpe dgn kwn2 tym raya....hehehehehe :)

0 kritikkan:

Post a Comment