Thursday, September 8, 2011

LANGKAH KANAN

TIME : 830pm - 100am
DATE : 7th SEPT 2011
VENUE : SUNWAY PYRAMID --> SS2

hahahhaha..ape yer ng langkah kanan kalo dlm peribahasa melayu kte smpi2 je kt rumah org tu tuan rumah tgh mkn..so kite tetamu cm langkah knn la kannn..hahahah xtau la derr cz bm tym spm x A1 pn..so harap maaf la kalo ade silap di situ kannn...tp nak katekan smlm smmgnye aku langkah knn apabila dipelawa oleh cikaida tuk menonton muvee dia sunway pyramid pkl9pm..aku trs on cz aku sgt available..even aku ade je jnji ng sum1 nak teman dia ke ampang mlm tu..tp dsbbkan da lme xhangout bergosip bagai wif aida so aku rse better aku utama kan cikaida dlu...hahahah...bangga x cik.aida ??? ceyh cm dia bce je post aku ni kannn...then 745 aku grk dri umha...dan2 plak kat curve tu bapak jem glr x gerak keta kan..aku da jnji ng aid akalo ikut plan ktorg park kt umh aida then g sunway dgn aida...so aku smpi umh aida 825 gak la even sbnrnye kalo x jem 15 min je pn da bley smpi...then smpi2 je aida da tggu bwh then ktorg trs rush shoot g sunway...dan2 standard kan parking kat sunwya sntiase penuh...kat cp6 bru la dpt parking...then sesampai je kt tgv rdayah nad and her partner masing2 da tunggu...kre aku ng aida la partner sejenis..hehehe...rupa2nya partner dayah dptkan tix free cerita apollo 18...hehehe...so free seating dorg tunggu ktorg msk skali...hahahahha...layan kan je sbb free kannn...hehehe...so nila 1st langkah kanan aku dpt tix wyg free apollo 18 yg xkuar ag tp ktorg da tgk..tenkz to akmal partner dayah...hehehehe...b4 berpisah cm bias amek pic bersama2 dahulu...hehehehe....

so nx my langkah knn today adalah after muvee standard msti lepak dlu bru blk..aku yg sgt kelapran bersama2 ng aida mmg bajet nak ke berger om ampang je...tbe2 aku ade ga sebut ss2...then rupanya nad park keta kat ss2 and her partner ajak mkn kat murni ss2..yeah lame glr kot x mkn kat sne...last mkn tym ida teha banje kat discovery murni usj...hehehe...so smpi je sne ktorg yg kelaparan mmg da target nk mkn ape...aku trs order mee raja tomyam aida napoleon chicken nad nasi goreng seafood and partner nad mr.bobo order nasi goreng ayam pandan...drinks plak ktor order aku ng nad order sme air ape yer nad dia yg order dlu and nmpk best je...cm pelangi tu ade nata de coco tembikai laici agai...bobo order mango ade nata decoco gak aida ribena kot...xsure...air murni gemoak sgt smpi aku xtau nk ckp ape jnis mnmn tu...hahaha..then standard tym mkn gosip borak bagai smpi la da rse penat nk blk...so panggil mamak murni tu kre...total rm61 so mr.bobo trs keluar duit dri wallet dia...so ktorg nk byr blk dia kte xpe dia banje...bkn salu pn katenye....hahaha...pas ni dia kte dtg starbuck ss2 tu dia bg mnm free..hahahah...then smpt laktorg bergmbar gak kat murni tu cz nad bwa camera kannnn...hehehe...so tula langkah knn kedua aku rini...so after mkn aku n aida trs shoot blk mont kiara and aku sleepover rumah aida tonyte...hehehehe...yummmyyyy :)

big smile tenkz to akmal and bobo !

0 kritikkan:

Post a Comment