Friday, September 30, 2011

ouh adammmm :)


DATE : 30th SEPT 2011

hahahahaha...my new boyfieee....ok fine sgt hensem cute geram sumenyelaa ade kat si adam nie...geram glr kot...ok actually adam ni adk pd shaa kwn ku...heheheh...smlm dok berya saat2 akhir kre shaa wat open hs laa..aku aida n nab skali jln pergi beraya di rumah shaaa...hahahahahah...mmg naseb ktorg malang cz sepanjang perjlnan ktorg nak kerumah shaa mmg jem terok glr...friday kan...so pergerakkan ktorg agak lambat sket...so masing2 perut sume da berbunyik kelapran...naseb ktorg x sesat barat mmg sng je prjlnan sbb skali jln je trs jmpe rumah shaa...even amsing2 mmg x familiar ng kota kemuning tu...heheheheh...so smpi2 je mmg da perasan da sia dam nie...mmg da bajet ni la adk shaa kannn..mmmg payah glr la nak amek pic ng dia nie..ble soh dia wat peace dia jz sebut kt mlt je PEACEEEEEEEEEE...tp dia x buat sbb dia tgh concentrate glr men psp...ble tnye spe punye ps ni abg zali punye..geram glr weyh dgr dia ckp..dia punye ps ade tp dia xnk men..ble aku kte aku nk bawa blk psp dia sanggup kot pause game dia adn rampas psp tu dri aku...hahaha...cml2..aku ske glr sakt dia tgh men game tp mmg dia xlayanlaa...bo layan k...sbb mmg kusyuk glr dia men..ble soh salam byk kali dia xnak tau..then alst2 dia salam gak tp mmg mke dia geram glr la ble salam aku....hahahah...shaa siap rasuah dia kate akua de ipad pon dia xlayan kot..geram gak sbb dia pki bju melayu kannn...hahahahaha....begitula kesah si adam nie...
so hidangan kat rumah shaa kate shaa satay and lamb da abes so aku dpt la mkn laksa and mee sup yg terbayek kot..best2...kuah laksa mmg best...aku mkn smpi titisan terkahir...hehehehhe....so pkl 1030 je ktorg gerak blk
then next station ktorg ade la ou one utama tuk menonton abduciton wif aida n nab...mmg girls day out la..da lme x berjln mmlm cmtu wif nab and aida...ktorg tgk pkl 1120 punye..hahah cte dia starting slow2 sket so mmbuatkan aku mengantuk..nak kate best sgt xkot..aku lbey prefer kalo tgk fright night and johnny englis..tp layan kan je sbb hero hensem kannnn...hahaha..so after muvee ktorg trs shoot blk sbb kemengantukkan yg melanda sgt2..so aida and nab antr aku blk kd...and then nab tdo di rumaha dia di mont kiaraaa..... :)

0 kritikkan:

Post a Comment