Tuesday, April 19, 2011

card !


sume org cmfm la familiar dgn gambar ni kannn...tp dri title aku msti org plek mende la cardnye kan...ouh rupe2nye daun terup ni haaa...hahahaha...sje nak mengupdatekan blog aku ni...setelah 2 hari aku bergian x tdo mlm dok men bende alah ni weyhh...seyes weyh dah mcm men judi kan..addicted la plak weyh...aku dok men poker and taiti..xley bla men poker siap letak duit tu...hahaha...tp jz men2 jela x la seyes sgt dok amek duit tu kannn...tp dptla rse ble bankrup tu ble rse duit tbe2 byk tu...glr la...kalo btl2 men poker ni boleh kaye aku...ceyh ckp cm la star sgt kan...pdhal bru beginners pon..tp mmber2 aku men mmg star la dorg ni sume kannn..taiti la aku paling loser...asyik2 aku je dok kne 'cong' card...tp 2nd day aku berentap semakin kurg la aku dok kne cong kan...da memahami cre prmainan la katekan...hehehe.actually zmn2 men card ni aku da men zmn2 kat cyber dlu...aktif gak la dok men mafia la tengik la ntah hape ag la...sanggup dok lepak kat oldtown smpi ke subuh semate2 nak men card kan...smpi 1 tahap tu aku sanggup beli card sndri sbb nak dok men ng dorg and kemane sje cmfm aku akan bwa card nie...heheheh...now aku kembali gigih bermen card balik..ntah la adicted smpi x sedar kan dah pagi and x tdo2..glr la weyh...mmg hv fun and boleh katekan release tension gak la...sbb tym men cm focus game and x ingt ape2...huhu kdg2 pikir agak bhaye gak tu kannn....xpela aku pn jz men2 ske bkn la smngt sgt pon..ade kaki aku men ler...kalox men aku ontok2 dok umh jelerr...dok men card sensorg..hahahahaha....ok da end ~ :)

0 kritikkan:

Post a Comment